duminică, 10 februarie 2008

Imagini infioratoare. Un leu ataca dresorul

Sponsori:

Sunt cele mai creepy imagini pe care le-am vazut in ultima perioada. Jesus Christ!! Prima oara am vazut stirea fara imagini. M-am gandit ca deh, o fi dat leul un pic cu laba, cum am mai vazut ca fac ei pe la circuri. Cand am vazut insa si imaginile m-am uitat cutremurat la ele. Era nervos rau unul dintre lei.

Ma, acum nu pot sa-mi inchipui ce-o fi fost cu leul ala, dar ma gandesc ca nu e foarte amuzant ce li se intampla animalelor alora. Sigur ca dincolo de toate mi-e mila de ele. Dar nasol si de dresorul de la Circul Globus, ca era la un pas de “the grand finale”. Si-a tinut stapanirea si a scapat ca prin urechile acului. Infiorator!!!



Vezi pe Anti-Plicti si:
- Tupeu 2000
- Cum zboara David Copperfield
- Si cainii sunt manelisti
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu