luni, 11 februarie 2008

Sa castige Dr. Frankenstein la Eurovision!!

Sponsori:


Nu m-am uitat de la cap la coada, dar cat am vazut mi-a ajuns…Prima piesa din semi-finala 1 avea drept refren linia melodica a Calusarilor. Nu cred ca gresesc... Pai, daca-mi aduc eu bine aminte, anul trecut, o piesa de-a lu' Romania a fost scoasa din concurs tocmai pentru ca avea aceeasi linie melodica, pe care o mai cantasera inainte - Calusarul. Da cred ca nu stiu eu si ai voie sa fie cantata, dar sa n-o fi cantat tu :))

Dar altceva vreau sa spun. Ca l-am si auzit pe prezentator spunand ca parca anul asta piesele sunt mult mai bune. Daaa. Au fost niste piese beton, din ce am vazut, pe repede inainte, pe purpuriul de prezentare. Pe mine m-a dat gata fata din Suedia, cu Dr. Frankenstein. Dr F. in sus, dr F. in jos, canta d-soara de culoare... S-o alegem pe aia, stim o treaba. Dar poate n-am vazut eu bine...

Oricum azi ma gandeam, in timp ce mergeam (mai gandesc si eu) ca cel putin textele pieselor noastre sunt unele de mare exceptie. Cum spuneau Vita de Vie - "fara tine, mi-e dor de tine, intoarce-te la mine, vreau sa fiu cu tine, intr-un scaun cu rotine…" Texte de zile mari, majoritatea o dragoste din aia difuza, incerta si o eprimare a sperantelor demna de o cauza mai buna.

Faceam comparatie, mi-a venit la intamplare, cu piesa la Keane - "Everybody’s changing". Versuri de viata, de traire adevarata si alte alea. Dar ma rog avem si noi calitatile noastre….Clar!!

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu