miercuri, 8 septembrie 2010

Rockerul moldovean rocks - video

Sponsori:

"- Ce le transmiti telespectactorilor Busuioc TV? - In realitate eu arat altfel", lol. Nu poti sa zici ca rockerul nostru moldovean n-a avut o replica pe masura intrebarii... Un interviu maxim de savuros cu un moldovean simpatic foc si usor... intr-o alta realitate :) "- Ai simtit unele probleme pe parcurs" (!?!), il mai intreaba deontoloaga reporterita? "- Probleme? Ce probleme? A fost mancare, baut... Nu erau probleme" :) (lol, lol) Enjoy!



Vezi si:
- Un basarabean simpatic - video
- Interviuri. Betivii spun lucruri trasnite - video
.
Twitter
Facebook

6 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Ce probleme să fie când e de mâncat și de băut? ( vezi că a zis: În realitate eu arăt altfel)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

asa e de fapt. am corectat :) merci.

Mihnea Balici spunea...

fain nenea... "ascultati roc, oameni bun, uă!" nici eu nu puteam spune mai bine :)

Cipri spunea...

Ce mă distrează clipul ăsta, de fiecare dată când îl văd :))

Dili spunea...

ce-ai Cipri, e doar un om care stie sa-si traiasca viata.... :PPP Busuioc TV, auzi :-)))))))))))

Anonim spunea...

hi, hi...foarte simpatic baiatul!!! n-a auzit el prea bine muzica (putine cuvinte spune respectivul:), dar a dansat... cat despre realitate...are si el dreptatea lui!!!

Trimiteți un comentariu