miercuri, 8 septembrie 2010

Anti-Plicti are cititori fericiti :)

Sponsori:

Era un post banal, despre o pisica ce joaca ratzele si vanatorii. Nimic nu avea sa anunte explozia de bucurie de care am avut parte. Caci da, la un post banal am primit un comentariu plin de energie. De la o cititoare careia profit de ocazie sa-i spun La Multi Ani!! Postul zice asa si, la cat de simpatic e, ar fi pacat sa nu-l impart cu toata lumea :)

"stiu k nu are nicio legatura cu postul, dar sunt prea fericita asa k nu o sa ma poti opri sa tip k trec anu la facultate!! deci asta inseamna k am ramas numai cu o restanta!!! trec anu si sunt cea mai fericita... la cate emotii am avut...

aaaaa.... si postu, k mi-am mai revenit din euforie, mi-a facut pofta de ratele si vanatorii si mi-a adus aminte de o parte din copilarie....


app stiai k te iubesc?? din 2 motive:
1 k trec anu la facultate si iubesc pe toata lumea si 2 pentru blog... si te mai iubeste cineva... te mai iubeste prietenul meu k mai scapa de mine si nu il mai "stresez" knd ma uit pe blog :D in concluzie esti un iubit, iar eu sunt cea mai fericita"

Cam asta a fost :)

Vezi si:
- Cititorii "loveste" din nou
- Cativa dintre fanii Ant-Plicti - poze
.
Twitter
Facebook

5 Pareri. Comenteaza:

Je`Copila spunea...

multumesc multumesc!! va iubesc pe toti k azi sunt fericita :X

Ana spunea...

Uiii...cata fericire! Tot asa,si la noi!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ je copila - :)

@ anita - buuuuun!

Mihnea Balici spunea...

mda... Cippy, esti iubit de un mapamond intreg ;)

Cipri spunea...

Și cine ști câtă lume te mai iubește, dar încă nu a exprimat-o... :))

Trimiteți un comentariu