vineri, 24 septembrie 2010

Cum sa-ti faci bagajele ca un profesionist :) - video

Sponsori:

Chiar daca ai o mie de boarfe, daca esti profesionist la impachetat le poti baga pe toate chiar intr-un geamantan mic... Nu crezi? Uita-te la clipul de jos... Mie nu mi-ar incapea nici jumatate, dar ma rog, nu despre asta e vorba :)




Vezi si:
- Senzational!! In tomberon cu Dan Diaconescu - video
- O ocupatie incredibila - video
.
Twitter
Facebook

8 Pareri. Comenteaza:

VictorCh spunea...

Eu aveam pretentia ca as fi "bun" in domeniu, da' nu ma pot compara cu individul... (Cu ocazia asta am mai "ciupit" si eu niste "ponturi"!)
Da, metoda cetateanului este FOARTE buna, insa din unghiul meu de vedere metoda e atragatoare numai cand te muti definitiv (fiind mai putin "ispititoare" pt cazul unui simplu voiaj, al unei vilegiaturi) caci are marele dezavantaj ca te obliga sa despachetezi cam tot bagajul pt a avea acces la ceva din interior (cu exceptia prosopului, pe care-l pune ultimul si separat), si deasemenea pt ca te obliga la o ambalare similar de minutioasa SI la impachetarea pt intoarcere - cand mai SI esti nevoit sa "amesteci" hainele folosite cu cele eventual nepurtate in respectivul voiaj.
(Sa-l fereasca Sfantul pe cetatean ca pe drum sa se faca brusc mai rece si sa simta nevoia - in tren, intr-un compartiment plin - de inca unul din puloverele din bagaj! Mai bine-si cumpara altul dintr-o gara - DACA gaseste!)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Trebuie sa iau lectii!!!Sunt mereu cu mii de genti dupa mine si sotu face spumeeee!!!!

Unknown spunea...

genial, totuşi subscriu cu victor.

Anonim spunea...

Am furat smecheria ;) gata, duc casa dupa mine in poseta :)))

VictorCh spunea...

judy: "Sotu" n-are decat sa procedeze ca mine: daca nu mi-a placut cum impacheteaza doamna mea bagajele, am invatat eu s-o fac asa cum imi place mie si acum n-are voie sa cracneasca (in acest domeniu) ca ceva nu-i convine, pot oricand "sa-i dau peste nas" ca ea si-a avut sansa. (Nu le impachetez ca cetateanul din figura, dar impaturesc textilele pt impachetare mai cu grija si mai bine decat o facea ea! De "sifonare" nu se poate plange DESPRE MINE, ca o pun sa si le impatureasca ea - sau sa si le care singura (!) in oricat de multe bagaje doreste si poate duce si plasa in locul destinat!)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ victor - sigur ca e asa. dar e o idee in plus pentru atunci cand chiar nu poti lua toate bagajele cu tine.

@ judy - stii cum e in cimitirele de masini? o presa care transforma o masina intr-un cub de fiare. ei bine o presa din aia ar fi foarte buna in momente de-astea...

@ april - haha. ei lasa ca, din ce stiu eu, in poseta unei fete doar o casa nu exista :)

@ celine - deci nu ma mai iubesti :D:D

Unknown spunea...

:P

Lia D spunea...

WOW! E de retinut si de bagat la dibla :))

Trimiteți un comentariu