sâmbătă, 21 august 2010

Wallpapers... Wallpaper-uri deosebite. O colectie superba de wallpaper-uri de arta

Sponsori:

De ce wallpaper-uri? Pentru ca pasii m-au dus chiar intamplator catre o colectie impresionanta de wallpaper-uri. Sunt convins ca stii ce-i aia un wallpaper dar imi fac totusi datoria sa-ti spun ca un wallpaper e poza pe care o pui pe desktop, adica poza de inceput... Mnoa si avem aici 30 de wallpaperuri deosebite, usor ciudate... si din natura si unele usor SF... suprarealiste... Unul dintre ele se afla chiar acum la mine pe desktop si, dupa ce ma plictisesc, urmeaza si altele. Sper sa-ti placa si tie. Enjoy!! PS: sub poze iti spun si cum sa le instalezi...





























Sper ca ti-a placut colectia asta de wallpaper-uri... Eu o sa-mi mai pun de aici caci sunt cateva chiar deosebite... sau pe stilul meu... Cum se instaleaza wallpaper-urile de aici, pentru cine nu stie... Pai se da click pe oricare dintre poze si apoi dupa ce se deschide varianta mare, se face click dreapta pe poza si apoi Set as Desktop Background. Si gata. Succes!!

Vezi si:
- Wallpaper-uri Avatar. 20 de wallpaper-uri misto din filmul Avatar
- Desktopul de la Windows XP facut in Romania?
.
Twitter
Facebook

6 Pareri. Comenteaza:

Mihnea Balici spunea...

i love them... prima mi-am pus-o pe dekstop deoarece e cea mai superba... nu-mi vine sa cred de unde le-ai putut gasi... exista vreun site photosoftheanotherplanet sau ce :))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

ma bucur ca ti-au placut, mihnea. eu acum am poza nr. 14 dar o sa pun mai multe. de unde le-am gasit? un cunoscut mi-a trimis mai multe linkuri (in decursul timpului). le-am pus bookmark si cand s-au adunat suficiente am facut selectia asta. am pus vreo 30 parca, ele erau mult mai multe. dar aici sunt crema, cum ar veni :)

Anonim spunea...

de exceptie, toate! o sa fur si eu cate una....sper ca nu e ilegal ;)

Cipri spunea...

Prima mi-a plăcut în mod deosebit. Am și eu câteva superbe, pregătite printr-un articol ciornă de care mi-am amintit acum... Poate o să le public zilele astea.

Cipri spunea...

*primul, că e wallpaper, eu m-am referit ca fotografie mai sus... :D

VictorCh spunea...

Mihnea Balici:
1. "Cea mai superba"? Comparativ de superioritate aplicat superlativului? ("Superb" este superlativul de la "frumos".) (E cam aceeasi situatie cu "cel mai superior".)
2. Nu in acest stil futurist, ci mai mult cu imagini si scene din natura, o bogata colectie (peste 1.000) de wall-paper-e (si cateva screen-saver-e) gasesti - spre exemplu - pe Magentic (pe categorii). (Tasteaza doar "magentic" si da-i cautare, si te conduce site-ul pana la instalare. Am fost in stare PANA SI EU sa-mi instalez de acolo, asa nepriceput cum sunt!)

Trimiteți un comentariu