vineri, 17 iulie 2009

Desktopul de la Windows XP facut in Romania??

Sponsori:

Nu!! Definitely not, dar ar fi putut fi. Sunt cam pe la mijlocul lungului concediu de o saptamana. In afara de odihna, relaxare si frecangeala, nu mi-am propus sa fac mari grozavii in el, dar uite ca intamplarea a facut ca am ajuns ieri la Sighisoara. Nu despre asta e vorba acum... O sa revin zilele urmatoare cu poze si ceva vorbe, caci chiar e frumos orasul pentru cine nu-l stie... Dar sa revenim... in drum spre Sighisoara, pe dealurile sub-carpatice, ca asa am inteles ca le zice ridicaturilor geografice pe care le intalnesti inainte de Sighisoara, am dat peste urmatorul peisaj.

Mi s-a parut din prima ca seamana cu desktopul Windows-ului XP, fotografie care se numeste Bliss (sau macar aduce, pentru cei mai scrupulosi:). Am mai scris ceva despre asta, vezi linkurile de jos. Nu ti se pare si tie la fel?? Pentru conformitate, uite jos si originalul...

PS: frumoasa tara avem, fratilor!! Am ajuns in Sighisoara pe un traseu mai putin ortodox, adica pe niste drumuri judetene, cu paduri, dealuri si tot tacamul... Conduceam masina dar abia eram atent la drum... Daca am inteles bine, pe 24 iulie parca incepe Festivalul Medieval la Sighisoara... Poate fi o destinatie pentru cine are concediul in perioada aia...


Vezi si:
- Unde a fost fotografiat wallpaperul Windows XP
- Cele mai tari hub-uri romanesti (Strong DC, ODC, DC ++)
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu