luni, 9 august 2010

Jeez!! Sauna, sportul care s-a lasat cu morti

Sponsori:

Nu mi-a venit sa cred cand am citit prima oara stirea asta, ieri sau alaltaieri. Acum ca am facut si rost de o fotografie, o detaliez aici. Se pare ca pana in zilele astea in Finlanda s-a organizat Campionatul Mondial de... Sauna. Da. Care rezista mai mult la temperaturi sufocante, castiga concursul. Mai are rost sa-ti spun ca se incepea cu o temperatura de 110 grade?? Si ca o jumatate de litru de apa se turna peste soba la fiecare 30 de secunde??

Anul asta, acum in week-end, in finala se aflau un rus si un finlandez. Cei doi de sus. Fiecare avea pretentii la titlu. Dupa 7 minute petrecute in sauna amandoi au lesinat. Cu arsuri grave si tot tacamul. Adica nasol de tot. Unul se pare ca e grav dar isi revine insa celalalt a dat ortul popii. S-a dus, la revedere.

Organizatorii spun ca probabil nu se va mai organiza niciodata o prostie din asta. Eu nu stiu de ce au organizat-o in primul rand. Cum sa incepi de la 110 grade??? Pai aia nu e cu 10 grade peste temperatura de fierbere a apei??

De-aia am recomandat mereu sahul... Sau in cel mai rau caz darts-ul :)

Vezi si:
- Cele mai nebunesti sporturi extreme din lume - poze, video
- Dumnezeule! Magarul care zboara - video
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Diana spunea...

de la 100 de grade in sus suferi arsuri de gradul 3-4 .oare care era premiul ce i-a convins pe concurenti sa se autopedepseasca in halula asta?

victoria spunea...

Temperatura adecvata saunei incepe undeva la 80 de grade. Eu nu rezist mai mult de 5 minute, simt ca ma sufoc si daca intorc capul si tasnesc afara imediat cand pun altii apa. Sotul sta si sta si tot ar mai sta. Antrenamentul, presupun.
Aaa, ca era sa uit. Selectie naturala, draga Anti. Daca esti iresponsabil si te bagi in asa ceva si te mai si cureti, cool. O veriga slaba mai putin, nu? :d

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ eSorin - nu stiu premiul insa eu nu m-as fi bagat acolo nici intr-o suta de ani. oare nu li se face protectia muncii??

@ victoria - la caldurile astea abia rezist in bucatarie cand imi mai fac cate-o cafea :) asta cu selectia - da, imi place ideea. esti prost, platesti... ca doar nu mai suntem copii...

Trimiteți un comentariu