sâmbătă, 7 august 2010

Pully il iarta pe Mircea Badea - video

Sponsori:

Pully este cainele meu. E al meu, il iubesc si nu-l dau nimanui. Este cel mai simpatic caine din lume. Este si cel mai destept. Mereu ma uimeste cu inteligenta lui. De cand nu l-am mai vazut, a invatat sa rezolve ecuatii de gradul doi. Asta a fost doar una din surprize. Cealalta a fost una si mai mare - Pully al meu a devenit analist media. El stie cine e mai bun dintre Mircea Badea si Radu Moraru, de exemplu... Pully nu este numai inteligent dar este bun si tolerant (ca stapanul, hihi). Dupa cum vei vedea in clipul de mai jos, il iarta in cele din urma pe Mircea Badea. Enjoy!!




Vezi si:
- Nu vrea de la Opozitie :)) - video
- Ce dulce!! - video
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Mihnea Balici spunea...

cam tolerant Pully... eu nu l-as fi iertat nici daca nu imi mai dadeai mancare o saptamana...

Unknown spunea...

foarte tareeee
chiar m-ai binedispus , desi sunt pro Badea :D
PS. Pully e tare simpatic

Trimiteți un comentariu