sâmbătă, 14 august 2010

Maica-mea si tehnologia... :)

Sponsori:

Acum 7 ani, Saddam Husein era capturat de americani. Tin minte ca si acum. Eram la lucru, la radio, iar echipa mea s-a achitat de acest subiect atat de bine incat conducerea superioara a decis ca meritam toti o prima. Da, o prima in bani. Grasa. Ne-a dat vreo 10 milioane de lei. Adica foarte multi bani. Ce crezi c-am facut cu ei? Mi-am cumparat shaorme? Cartofi? Salam?? Neeeh... Mi-am luat un telefon. Pe care chiar asa l-am si botezat - Saddam Hussein :) Era un Nokia 3650 tare smecher la vremea lui, al doilea cu camera foto/video de pe piata. Imi doream mult de tot sa fac poze si filme. De-aia l-am si luat. Ei bine, acum dupa 7 ani, telefonul ala serveste, saracul, drept suport pentru ghivecele de flori :)

Mama mea, o femeie extraordinara altfel, isi viziteaza zilele astea progenitura. A avut niste treaba pe aici si a ramas cateva zile. Ca orice mama sau femeie, as spune, s-a bagat ea pe aici sa faca mici modificari, asa cum considera ea. Si i s-a parut ca ghiveciul respectiv nu sta prea bine pe pervaz si trebuia sprijinit. Si cu ce-l poti sprijini mai bine decat cu un... telefon de 10 milioane de lei, lol. Vezi, nu degeaba li se spune telefoanelor mai mari - caramizi :))

Vezi si:
- De ce o sa am parte de mai mult sex?
- Cu ce ma mai distrez? O "apar" pe Alison Mutler :)
.
Twitter
Facebook

1 Pareri. Comenteaza:

geta spunea...

mi-a placut!

Trimiteți un comentariu