marți, 20 iulie 2010

Si eu am vorbit, azi-dimineata, cu Madalina Manole!!

Sponsori:

Da. Dormitam. Am avut o noapte frumoasa si doream sa-mi prelungesc somnul de dimineata. Sa nu ma mai trezesc din feerie. Si cand visam mai frumos la... stiu eu cine... suna telefonul. Numar secret. Zic "aoleu, m-au gasit!!" Am vrut sa nu raspund dar o vibratie din necunoscut (vorba Geaninei Corondan, la Eurovision) m-a indemnat sa apas butonul verde al mobilului. Ceea ce am si facut. Cine crezi ca era la telefon??? Exact, Madalina Manole!!

print-screen: Libertatea

Cippy, zice vocea. Sunt Madalina Manole. Te sun din Purgatoriu. Inca n-am ajuns in Rai sau in Iad. Stau la coada aici la judecata de apoi. M-au pus cu romanii la un loc. Astia asculta manele. Imi vine sa ma sinucid dar nu mai pot.

Am un mesaj special pentru tine, Cippy, pentru ca esti un om deosebit si ai un blog deosebit. Spune-le la toti cititorii tai, care si ei sunt oameni deosebiti, ca intr-adevar m-am sinucis. M-am sinucis pentru ca incepusem sa ma ingrash. Si asta n-ar fi fost o problema dar cu o seara inainte mi s-a rupt si o unghie. N-am mai putut suporta, Cippy, te rog sa ma intelegi, mai ales ca... Si aici s-a intrerupt conversatia.

Dar ea era, stiu eu ca ea era, c-am recunoscut-o dupa vocea ragusita. Pe cuvant!!

PS: Acest post ii este dedicat (ca sa se oftice) celebrei clarvazatoare Carmen Harra care zice ca si ea a vorbit cu Madalina. Carmen Harra care pana acum n-a ghicit nicio previziune. A zis ca Geoana va iesi presedinte si-a tot iesit. Si cate n-a mai zis...

Carmeno, mai stai bre si acasa! Lasa-ne, te rugam. Am obosit de previziunile tale ratate. Mai bine apuca-te din nou de cantat, poate-o iei si tu pe urmele Madalinei. Si voi astia care-o tot bagati in seama... Trebuie ca ne credeti taaaare prosti... Dar din moment ce va tot merge si perseverati cu articole de-astea, poate chiar suntem...

Vezi si:
- Mircea Cartarescu a visat de ce a Murit Madalina Manole
- Prostit de OTV. Au mai gasit-o odata pe Elodia
.
Twitter
Facebook

1 Pareri. Comenteaza:

Gheara spunea...

ce urata-i aia din poza :))

Trimiteți un comentariu