joi, 15 iulie 2010

Incredibil!! Cea mai tare poza pe care am facut-o, ever

Sponsori:

Am facut o poza dinamita. Cea mai tare a mea de pana acum. Fii atent! Ies din casa ca omul, ma pregatesc sa ma indrept spre statia de autobuz care sa ma duca unde aveam treaba, cand colo ce sa vezi? Unul din panourile alea smechere, pe care se plimba vioaie fel de fel de reclame, tragea sa moara. Observ asta, ma apropii si zic ia sa vad ce zice... Cand colo, ce crezi ca zicea?

Deci nu mi-a venit sa cred. Prietene, panourile alea functioneaza pe baza de Windows crackuit??????? Deci ei, ditamai firma care castiga tone de bani din publicitate de mi-ar lua o luna sa-i numar... deci ei nu-s in stare sa-si ia un Windows original??? In ditamai Capitala europeana, ditamai firma de panotaj umbla cu Windows crackuit?? Zi si tu daca-i posibil... :) Si vin dupa aia si ne tin lectii de licente, de copyright si de mama naibii...

Vezi si:
- Originalitate sau romanu' loveste din nou - video
- Noi reclame outdoor in Bucuresti :)
.
Twitter
Facebook