marți, 3 august 2010

Bancuri tari. 12 bancuri tari sa mori de ras. Sau nu :)

Sponsori:

Intr-o zi umbla un om prin padure. La un moment dat se intalneste cu ursul. Omul nostru se pune in genunchi si spune:
- Doamne Dumnezeule, te rog da ganduri crestine acestui urs!
PUUUFFFF, i se indeplineste dorinta.
Se pune ursul in genunchi:
- Binecuvanteaza Doamne aceasta masa..


De ziua femeii ginerele se duse la soacra : Mama soacra ti-am luat o pereche de cercei.
Mama soacra : ,,Multumesc... da' cu pusca aia in mana ce faci?
Poi nu-ti trebe gauri??


Ce e mic verde si merge pe sub pamant ?
Raspuns: o rama in trening.


Merge unu cu nevasta sa ia cina la resturant. Farfuria de supa se varsa perochia ei cea noua. Suparata si asteptand sa fie consolata de sotul romantic zice:
- Uite cum arat, ca o vaca!
El raspunde:- Si te-ai mai si murdarit pe deasupra !!!


Cica trei betivani discuta la o masa:
- Auzi mah? Io is trimisul lui Dumnezeu din ceruri pe pamant !!
Altul raspunde:
- Taci ma din gura ca nu-i asa! Io-s trimisu' lu' Dumnezeu pe pamant nu tu !!
Al treilea zice:
- Taceti ma amandoi din gura ca va spun sigur ca nu am trimis pe nimeni.


La un spital de nebuni, un pacient scria o scrisoare. Un doctor intra in camera si vazand ca nebunul scrie o scrisoare, il intreaba cui i-o scrie, la care nebunul ii raspunde:
- Mie !! Evident !
Doctorul il intreaba:
- Ce anume scrie in scrisoarea aia totusi?
La care nebunul raspunde:
- Nu stiu ma, doar maine o primesc !!


O femeie batuta rau se duce la doctor.
Doctorul:
-Ce s-a intamplat ?
-Nu stiu ce sa ma mai fac. De fiecare data cand sotul meu vine acasa baut, ma bate de ma rupe.
-Am un leac foarte bun pentru asta. Cand sotul tau vine acasa baut, tu imediat iei o cana de ceai de musetel si faci gargara si tot faci gargara.
Doua saptamani mai tarziu, femeia, aratand proaspata si renascuta, se intoarce la doctor.
-A fost o idee stralucita. De fiecare data cand sotul meu venea acasa baut, eu faceam doar gargara cu ceai de musetel, si el nici macar o data nu m-a atins.
-Vezi daca-ti tii gura ? (looooool)


Bula in ora de biologie. Profesoara intreaba: - Ce
este verde si sare pe campie? Raspuns din clasa:
- Broasca!
- Corect - dar putea fi si un greiere. Ce este maro si
sare prin padure? Raspuns din clasa:
- Caprioara!
- Corect - dar putea fi si un cerb.
Bula agitat cere permisiunea de a pune si el o
intrebare:
- Ce este tare cand se ia in gura, iar moale si
lipicioasa cand se scoate? Profesoara ofensata ii
trage vreo doua perechi de palme lui Bula care zice:
- Corect - dar putea fi si o guma de mestecat!


Dupa o aventura de doua luni, o tinara il intreaba plina de emotie pe iubitul ei:
- Cind o sa ma prezinti rudelor tale?
- Draga mea, deocamdata e imposibil. Copiii sint la tara, iar nevasta-mea e plecata intr-o delegatie!


Dintr-un turn de paza al unui fort din vestul salbatic, santinela
striga:
- Domnule capitan, vin indienii!!!
- Prieteni sau dusmani? intreaba capitanul.
- Cred ca-s prieteni, ca vin impreuna!


La scoala: - Copii, sa presupunem ca as baga mana in buzunarul unui om si i-as lua banii. Ce ar insemna ca sunt? - Bula: Ministru de Finante...


Un copil o intreaba pe ma-sa:
- Mami, mami, cum se poate ca si tu esti alba, si tata-i alb, iar eu sunt negru???
- Pai... dragul mamii, la ce chef am fost atunci, bucura-te ca nu latri...

Vezi si:
- Niste bancuri super tari se poate?
- Povestea tinerei printese (must read)
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Mihnea Balici spunea...

faza cu cei trei betivi e prea seaca =))

Anonim spunea...

Aceea cu ginerele si soacra e tarreeee

Anonim spunea...

invatatoarea il trimite pe ion akasa si spune miine adu niste promozitiii se duce ion akasa si spune mamei zi o propozitie mama spune dute bai dia isia ca fak bors se duce la tata si spune tata zi o prop. tatal spune urauraura se duce la sora lui mika si spune sora zi o prop. sora lui spune tarzan in chiloti se duce la sora ei cea mare si spunesora zi o prop. sora spune tu primu eu al doilea se duce la scoala si invatatoarea ii spune zi o prop. dute fa dia isea ca fak bors invatatoarea spune hai ca che derectoarea vinde derctoareasi intreaba cunes eu aici ion spune tarzan in chiloi directoarea hai ka te arunc peste feriastra ion spune tu primul eu al doilia

Trimiteți un comentariu