vineri, 25 iunie 2010

Graffiti? Daaa. Un graffiti din alta lume - video

Sponsori:

De ce acest graffiti? Pentru ca gata, m-am prins. Iti plac prostioarele de pe Anti-Plicti dar iti place si sa-ti bucuri ochiul. Bineeee. Uite deci un clip pe care eu il consider printre cele mai bune de pana acum, care sa-ti bucure ochiul. Uita-te ce face magicianul asta cu cateva tuburi de vopsea. Un graffiti... un desen... o pictura, practic din alta lume... Superb!! Enjoy!!



Vezi si:
- Carbuni si arta. 10 desene in creion
- Maini de geniu. Cateva caricaturi deosebite
.
Twitter
Facebook

6 Pareri. Comenteaza:

Un Prost spunea...

Foarte tare frate

Spirocheta spunea...

wow :|
Speechless!

Ema, Brasov spunea...

Super tare. E talentat băiatul!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Am ramas fara cuvinte!!!!
Super hiper mega fantastic :-)!!!!!

VictorCh spunea...

Oi fi eu mai lipsit de intelegere (sau de imaginatie) (sau - dimpotriva - oi fi avand imaginatie prea bogata si oi fi complicand inutil de mult lucrurile), da' eu nu prea inteleg grafica finala CE anume ar fi vrand sa reprezinte. Da' frumos e! Si mai e si impresionant modul in care e prezentat "procesul de creatie", precum si faptul ca o asemenea lucrare rezulta in urma unei actiuni improvizate.

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ un prost - pai nu esti chiar asa de prost :)

@ spirocheta - yes, yes :D

@ salon ema - dap si o face sa para foarte usoara treaba

@ judy - cine apreciaza asa ca tine este ea insasi hiper mega fantastica :)

@ victor - e mai bine decat in pictura naiva sau avangardista. asta are niste cercuri, niste stele... pare sa aiba o oarecare logica :)

Trimiteți un comentariu