miercuri, 26 mai 2010

Un husky si un copil plang impreuna - video

Sponsori:

Cainele husky loveste din nou. Mai tii minte cainele care ii canta copilului? Daca nu, il poti revedea aici. Ei bine eu tocmai sunt pe punctul de a-mi schimba parerea despre cainii husky... Pai uita-te si tu cata empatie poate emite animalul asta... Sta langa copil, il aude ca plange si incepe sa planga si el... Nu e emotionant? Zi si tu...




Vezi si:
- Cel mai scurt jaf armat din lume - video
- Un caine zambeste, ma. Ce frumoooos - video
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Mihai(l) spunea...

Doua chestii:
1. Pe mine plansetul copilului aluia ma amuza teribil=))=))
2. Exista si o alta varianta : Poate cainele ala avea o problema la picior si nu se putea misca si plangea din cauza plansetului copilului...poate pentru el nu e asa de amuzant:D

Je`Copila spunea...

ador cainii astia... cand eram mai mica am stat cu un baiat doar pt ca avea husky... cand m-am despartit de el mi-am dat seama k era foarte simpatic si el (si dadea bine la brat)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ mihai - problema la picior, auzi... loool... da, la asta nu m-am gandit :) sau poate avea un tic si scheuna el asa din principiu :))

@ je copila - aoleu... cam tarziu ai realizat. simpatic comment-ul tau. l-am salvat si o sa-l pun intr-un post viitor despre comentariile simpatice :)

Trimiteți un comentariu