miercuri, 26 mai 2010

Logo-ul Google cu Pac-Man a afectat economia mondiala

Sponsori:

O stire pe care am gasit-o pe net si pe care am decis s-o impartasesc cu lumea e aia in care oamenii de peste tot se pare ca s-a jucat in draci pe logo-ul Google cu Pac-Man. Sunt sigur ca l-ai vazut si tu, zilele trecute... iti marturisesc ca si eu m-am jucat pe el cu o placere nebuna... mai ales ca am jucat Pac-Man si in tinerete, pe vremea cand (voi astia mai tineri poate nu stiti) dar jocurile erau pe casete audio :)

Stii cat se estimeaza ca au jucat oamenii Pac-Man-ul Google in cele 48 de ore cat a fost online? Ei bine, nici mai mult nici mai putin de 5 milioane de ore. A produs o paguba economica de peste 100 de milioane de dolari... Deci iti dai seama ca nu numai tu si cu mine o frecam pe la serviciu ci intreaga omenire, lol. De fapt de-aia e serviciul facut, ca poate acasa n-ai timp... (Sper sa nu ma injure cei care muncesc in draci dar stiu ca si Anti-Plicti are o felie importanta de cititori de la serviciu :)

Oricum jocul a avut atata succes incat Google i-a dedicat o pagina care va ramane permanent online adica aici.

Ce invatam noi de aici? Ca Google e efectiv un gigant. Care sper sa n-o ia razna vreodata ca suntem terminati cu totii (ca tot ma uit la un serial cu roboti de care o sa-ti povestesc curand) :) Stii vorba aia, adaptata de mine acum - cand Google raceste, omenirea stranuta... :)

Vezi si:
- "Iubesc" stirile despre schimbarile Google
- Cum e sa lucrezi la Google
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu