joi, 6 mai 2010

Rochii de mireasa. Cele mai frumoase rochii de mireasa din 2010

Sponsori:

Rochii de mireasa. Da, ai citit bine - rochii de mireasa. Ce-mi veni? Pai multi dintre prietenii sau prietenele mele se insoara, asa ca am zis sa le vin in ajutor si sa le prezint o superba colectie de rochii de mireasa. Sunt rochii de mireasa din 2010, deci proaspete, adunate atat din colectiile romanesti dar si din cele straine de rochii de mireasa. Fac mentiunea ca am ales in principal rochiile de mireasa albe sau preponderent albe, desi pe la case mai mari se poarta si rochii de mireasa de alta culoare (bordo, albastru, galben...). Suntem un popor traditional si destul de cuminte totusi, asa ca am ales variante de rochie de mireasa mai albe asa... :) Enjoy!!




















































Deci inca odata. Am ales rochii de mireasa purtabile la nunti. Exista si foarte multe rochii de mireasa extravagante. Le-am omis intentionat din colectia asta. Totusi ce am remarcat este ca majoritatea rochiilor de mireasa din colectiile ultimilor ani nu au umeri. Acum depinde ce corp ai si cat de sexi esti pentru a decide cum sa fie rochia ta de mireasa. Totusi constat, repet, ca majoritatea rochiilor de mireasa moderne sunt cu umerii goi.

In sfarsit, sper ca te-am ajutat sa-ti gasesti o rochie de mireasa pe masura gustului tau. Bafta si casa de piatra!!!!

Vezi si:
- Faze super tari de pe la nuntile lumii - poze
- Fotografii de nunta. Sa faci fotografii de nunta e o arta - poze
.
Twitter
Facebook

7 Pareri. Comenteaza:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Mi-ai dat idei pentru o rochie de seara(na daca mireasa nu o sa mai fiu).Imi plac aproape toate(25 chiar deloc),dar 4,5 si 20 sunt chiar o idee faina de rochie!!!
Motivezi tu ca prieteni(e)se casatoresc...dar eu zic ca acolo..undeva..in adancul sufletului ai facut-o pentru tine :)Asa-i....hai recunoaste:):):).Sa ai o seara faina!!!

geta spunea...

superbe!pacat ca nunta AM FACUT-O DEMULT!

Anonim spunea...

superbe!

Anonim spunea...

frumoase, dar as vrea sa stiu si cine le-a creat ?!

Anonim spunea...

My brother recommended I would possibly like this website.

He was once totally right. This post truly made my day.
You cann't consider simply how much time I had spent for this info! Thanks!

my weblog: resting metabolic rate calculator

Anonim spunea...

Pretty section of content. I just stumbled upon your blog and in
accession capital to assert that I acquire in fact enjoyed
account your blog posts. Any way I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently quickly.

My blog :: click here

Rochii mireasa spunea...

mai mult decat superbe

Trimiteți un comentariu