marți, 16 februarie 2010

Faze super tari de pe la nuntile lumii - poze

Sponsori:

Nunti. Imi place ceva de speriat sa merg la nunti. Nu stiu, ma bucur pentru miri... apoi lumea cam uita de griji la o nunta... ma rog pana vine momentul darului... dar in general e destul de multa buna dispozitie la o nunta. Faze tari la nunti?? Pai cred ca se intampla cu miile, la nuntile lumii. Uite doar aici... si astea sunt doar cele care au fost imortalizate. Sau de care am facut eu rost. Marturisesc ca am furat o data mireasa si cand am adus-o inapoi i-am calcat pe rochie, la mine in brate fiind, si era s-o trantesc sa nu se vada... Noroc ca m-am redresat, nu stiu cum, la timp... Ca ajungeam celebru pe YouTube si chiar nu-mi doresc. Dar sa vedem cum e cu nuntile de aici.
















Vezi si:
- Sincer, nu le prezic un viitor stralucit - video
- Da-i sa zaca!! Un retardat la o nunta - video
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu