luni, 10 mai 2010

Cum vede Dumnezeu lumea noastra - 20 poze

Sponsori:

Titlu de spectacol, doamnelor si domnilor!! Pai Dumnezeu e sus, nu? No, deci el vede lumea noastra de sus... Si o vede, precum in pozele de jos... Acum serios... Rar ne e dat sa ne vedem lumea din aer. Adica hai c-o vedem din avioanele cu care ne ducem in strainatati. Insa alea zboara foarte sus... Asa ca ce zici de superbitatea asta de poze, facute din avioane mai mici, care zboara la o inaltime suficient de mica, pentru a surprinde detalii inedite :)






















Vezi si:
- Peisaje din toalete - poze
- Romania. Poze din tara mea
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Superbe poze!!!
Ai bagat de seama ca oile din poza 10 parca au facut forma unui lup????
Draga Cippy,eu iti multumesc ca ne inchinti zilnic cu postarile tale frumoase,funny si inedite!!!
Te felicit !!!!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

tare de tot observatia cu lupul. nu mi-ar fi dat prin cap intr-o suta de ani. da, seamana!!

judy, merci mult de tot de vorbele bune. incerc sa diversific posturile, pentru oameni deosebiti ca tine. gracias!!

ca sa fac si eu ceva acolo, ti-am adaugat un link permanent la "citesc". nu stiu de ce nu era dar mai bine mai tarziu :D:D pupici!!

adriana spunea...

lup dupa ce a mancat o turma de oi...asta mi-a inspirat si mie poza cu pricina si mi-a amintit de lupul din SCUFITA RAOSIE

Anonim spunea...

faine de tot...Doamne ce planeta frumoasa avem...

Trimiteți un comentariu