joi, 29 aprilie 2010

Mosu' este eroul meu!!!!!!!!!! - video

Sponsori:

Deci te rog sa ma crezi ca sunt excitat, marcat, impresionat, dezarmat, tumefiat... nu, nu tumefiat... dar restul trairilor astora le am. Nu mi-am putut inchipui cu creierii capului ca un batran poate sa danseze atat de bine pe muzici de-astea... ca poate sa simta atat de bine ritmuri moderne. El care a dansat charleston probabil si polka sau mai stiu eu ce in tinerete. Anyway, mosul este EROUL meu. Are tot respectul subsemnatului. Este omul lunii la Anti-Plicti :) Cat are, frate? 80 de ani ????




Vezi si:
- Pinguinul iubaretz - video
- Nu te pune cu copiii de negri - video
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

superrrrr...vezi ce inseamna sa ai suflet tanar? bv lui!

Spirocheta spunea...

Daa...eu dansez ca o scandura:-<

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ april - corect. tanar si deschis... ca si eu am sufletul tanar da' nu as mai invata germana de exemplu, sa n-o mai vad :D

@ spirocheta - hai ma. chiar nu cred asta...

Trimiteți un comentariu