vineri, 23 aprilie 2010

Pinguinul iubaretz - video

Sponsori:

Acum ce sa zic... E mai mult elefant dar de dragul melodiei sa acceptam ca e un pinguin. De fapt un pinguin mai gras :) Care abia asteapta sa vina ultimele 3 batai ale piesei ca sa faca... sa performeze ce stie el mai bine :) Nu poti sa zici ca nu simte ritmul pentru ca chiar si daca e prins cu unele si altele, cand vin cele 3 batai ale piesei, se misca si el instantaneu. Din ciclul "doamne, mare ti-e gradina", enjoy!!



Vezi si:
- Am mai invatat o prostie: dansul pinguinului - video
- Sincer, nu le prezic un viitor stralucit - video
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

neK spunea...

Cand am vazut pentru prima data video asta...am ras pe rupte...

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

sper ca te-a amuzat si revederea lui :)

Anonim spunea...

L-am vazut de cateva ori, si de atatea ori am ras in hohote. Si acum la fel.

Trimiteți un comentariu