duminică, 25 aprilie 2010

De ce mi-e mila de Lucian Mandruta

Sponsori:

Ieri am fost la fotbal. A doua oara in ultima luna. Asta n-are nicio legatura cu Lucian Mandruta insa pentru ca m-am intors cam rupt dupa atata efort, n-am avut chef de net asa ca m-am uitat la televizor. Am vazut astfel pentru prima oara noua si superba emisiune a lui Lucian Mandruta, "Paine si circ".

Nu e cea mai dezastru emisiune din lume insa cred ca pur si simplu nu i se potriveste fostului stirist. Lucian tzipa foarte mult in emisiune, sau ma rog incearca sa fie foarte dinamic. Lucru care nu-i prea iese. Adica ii iese dar nu pare foarte natural. Dan Negru e facut pentru asa cevs, nu insa si bietul Lucian.

L-am apreciat mult pe Mandrutza-Balbutza. Il citeam in Dilema si prin multele locuri in care scria. Stiam ca e preocupat de noile tehnologii si avea o bila alba in plus. Si la Observator dadea destul de bine. (Paranteza: oricat scazusera audientele, cu Alina Petrescu la pupitru inteleg ca au scazut si mai mult).

Dar vere, Lucian... nu prea esti facut pentru genul asta de show. Parerea mea e ca nu ai calitatile umane necesare. De-aia recomandarea mea e sa fii cat mai natural posibil. Chiar si stangaci uneori... Vei fi mult mai mult apreciat.

S-a bagat cu Bianca lui Bote in jacuzzi, aseara. Avea niste emotii fantastice, saracul... Felina il coplesea. Chiar arata ca o felina, Bianca asta si il inteleg. Dar pentru numele lui Dumnezeu, Lucian se comporta ca si cum muierea ar fi intrat in cada lui personala si incerca s-o vrajeasca pentru a o... ma-ntelegi. Nu, nu asta era rolul lui acolo dar ma rog...

La fel, a venit si Andrei Gheorghe si s-a batut cu el in sabii si in... ciorapi...

Ce vreau sa spun si de ce mi-e mila de Lucian Mandrutza. De fapt chiar el a spus-o la un moment dat, intrebandu-l pe Gheorghe asa: "Andrei, noi eram destepti, frumosi... nu crezi ca e cam naspa ca am ajuns sa ne prostituam sambata seara la televizor?" Evident ca Andrei a zis ca nu, asa ca au continuat sa se bata in ciorapi. Doamne, doamne...

Este nasol sa ajungi sa faci chestii de-astea doar pentru a ramane in prim plan... Iar audienta nu se face chiar dupa manual... Mai trebuie si un pic de chimie acolo... Il inteleg totusi. Acum ce dracu sa faca? E platit bine, sunt convins, a ramas in continuare celebru... deci poate merita... O sa zici ca are si emisiune de succes si ca toata lumea e fericita. Eu zic ca in viata e bine totusi sa nu te chinui...

Vezi si:
- Am ceva de spus despre schimbarile de la stirile Antenei 1
- Interviu cu o vedeta :D
.

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu