luni, 28 septembrie 2009

Interviu cu o vedeta :D

Sponsori:

Deci sa fim bine intelesi: nu ma dau mare, da? Multi nu-mi stiti numele intreg, doar cititorii fideli mi-au mai vazut mecla prin poze, asa ca sa nu aud vorbe la proces :) Ideea e ca cei care mai afla despre mine de aici cred ca ar vrea sa auda celebrul interviu pe care l-am dat unui post de radio important, pe tema bursei aleia pe care am castigat-o la Bruxelles. A fost difuzat saptamana trecuta insa doar acum am facut rost de inregistrare...



Acum cateva chestii de culise. Am negociat intr-un fel intrebarile. Adica am vorbit cu fata care mi le-a pus ce ar fi mai bine sa se spuna, sa se auda, sa fie bine pentru toata lumea :D Se mai practica... Apoi interviul a fost facut in strada, in fatza sediului unde s-au dat premiile, asta pentru ca inauntru se auzea muzica. Se uita lumea ca la urs :)

Au fost in total vreo doua sau trei intrebari insa din ratiuni de timp si eficienta s-a ales versiunea asta. De dragul adevarului istoric mentionez ca interviul a mai cuprins o premianta, o fata, o colega, dar ea nu le-a zis asa bine ca mine asa ca am sters-o. Aoleu, asta a fost nasoala :))


Vezi si:
- Domnu' Becali, vedeti ca vin...
- Munca mea: un reportaj radio despre Michael Jackson
.
Twitter
Facebook

5 Pareri. Comenteaza:

neK spunea...

:))
Chiar a fost nasoala...

Esti vedeta? :>

Dili spunea...

Mai mai, ai compus-o frumos si suna chiar matur :D Bravo si pt bursa si pt interviu! (auzi, dar nu ma pot abtine, mi-ai amintit de ce am luat odata 7 intr-o compunere cand eram mica, facusem o fraza cat juma' de pagina si nu i-a placut profei.. La oamenii mari se accepta insa :DDD)

A, si daca nu erai rau nu te simteai tu bine? Mai bine ziceai c-ai scos fata fiindca era prea lunga si nu se-ncarca de tot (nu fata)

Isa spunea...

Oa' ce inteligent esti:>.

Anonim spunea...

Aoleooo, ţaţooo, că mult mai vorbeşti. Zi drept,vroiai să o farmeci pe duduia cu microfonul, nu?

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ nek - nu m-am putut abtine. hihi, daaa sunt de talie internationala :D

@ dilimache - hihi, m-ai prins. cam lunga intr-adevar... ma gandeam ce dreaq sa zic si am uitat sa mai pun si punct :))) daca puneam punct imi pierdeam ideea :)) lasa ca am mai salvat-o din voce :)

ei, nitica sare si piper e buna oricand :)

@ music infusion - sa ma vezi cand sunt treaz :)))

@ addamissia - valeu, sunt ca o femeie, nu??? :)) nu ti se pare ca se aude intrerupt? asta pentru ca ii tremura microfonul de emotie :))))

Trimiteți un comentariu