joi, 25 martie 2010

Noi iluzii pentru ochii si creierul tau - 19 poze

Sponsori:

O sa zici ca-s masochist insa imi place sa ma joc cu creierul tau si al meu. De-aia, uite, am mai facut rost de 19 fotografii... iluzii optice practic, care fac ceva dar pare cu totul altceva. Cred ca nu mai e nevoie sa-ti spun ca pozele nu sunt prelucrate deloc in Photoshop... Sunt cat se poate de reale si autentice. Lumea a mai cerut asa ceva, deci iata, enjoy!!






















Vezi si:
- Iluzie optica sa nu-ti vina sa crezi - video
- Iluzii optice. Poze facute cand trebuia
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Foarte interesante. E o idee faina, imi palce. Poate, candva voi incerca si eu asa ceva.

Mihai Zamfiroiu spunea...

sunt super.
mi-au placut la nebunie ... :)

Trimiteți un comentariu