vineri, 8 ianuarie 2010

Iluzie optica sa nu-ti vina sa crezi - video

Sponsori:

Mi-a placut iluzia asta optica. Nu mi-a venit sa cred ca e posibil asa ceva si nici prin cap nu mi-a trecut cum s-ar putea face. Adica imi inchipuiam ca e ceva de genul asta, ca am mai vazut chestii similare dar ramane la fel de uluitoare. As fi totusi curios daca cu ochiul liber efectul e la fel de halucinant. Poate o faceti care si sa-mi spuneti si mie :)




Vezi si:
- Iluzie optica: ne jucam un pic cu ochisorii tai?
- Iluzia optica in culori
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Neatzaaa :D . Hai ca m-am trezit definitiv, am facut ochii mari la filmuletul asta :)))). Tare!

Anonim spunea...

bine mah, se vede clar de la inceput imperfectiunile care tradeaza efectu optic

Trimiteți un comentariu