vineri, 26 februarie 2010

Poze de prin Bruxelles

Sponsori:

Am incheiat o parte importanta a periplului meu prin Bruxelles. Adica s-a terminat partea mai oficiala a vizitei. A fost o chestie intensa, cu multe intalniri de toate felurile. A fost un pic obositor, mai ales la inceput dar m-am redresat din mers. Nu o sa fiu f. funny ca scriu repede, intre doua chestii. Am reusit sa incropesc cateva fotofragii pe care le-am facut aici, pana acum, pe care le pun... de fapt pe cele care mi se par mai reprezentative. Inainte de poze, sa-mi tii pumnii luni caci ma duc la RFI aici unde o sa-mi fracturez limba vorbind franceza, hihi. Incepem deocamdata aici cu sediul Comisiei Europene.


Centrul de presa al CE
Un belgian veritabil :)
Parlamentul European

Gabriel Giurgiu (TVR, il stii?) ne explica ce e cu statuia aia :)
Grupuri, grupuri, la PE

Sala de plen a Parlamentului European
Magazin de arme in centrul Bruxelles-ului
Un pistol costa cam 150 euro
Vedere din Parlamentul European, aproape de biroul Dacianei Sarbu
Tot in PE
Semnele UE cam peste tot :)

La o sueta cu dl. Stolojan si dna Macovei
Si cersetoria se face cu clasa pe aici :)
Aici e deja prin sediul Comisiei Europene. Un bar
Si tot prin CE
Sala de conferinta de presa; ziaristi asteptand
Acolo e Ollie Rehn, comisarul pe Economie anuntand o chestie importanta
Traducatori
O buda de barbati intr-un bar irlandez. Am dat si goluri dar am nimerit si bara, hihi
Si, surpriza emisiunii, un Logan prin Bruxelles. De fapt, am vazut doua :)
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu