vineri, 26 februarie 2010

La Bruxelles nu calatoresti gratis cu metroul decat daca nu vrei :)

Sponsori:

Evident ca asta e un titlu scris de un roman. Adica de mine. In sensul in care probabil numai un roman se putea gandi ca, daca nu exista garduri cu sarma ghimpata care sa te impiedice sa intri la metrou, inseamna ca poti calatori gratis. Adica nu mica mi-a fost mirarea cand am ajuns la metroul din Bruxelles si am constatat ca se poate intra in subteran fara nicio problema. Exista niste taxatoare/perforatoare sau cum le zice, pe langa care poti trece precum trenul prin Chitila. A, si o linie rosie mai mult imaginara, haha.

Adevarul e ca am vazut pe vreo cativa trecand asa, dar ma gandesc in mod sigur ca aveau abonament sau ceva. Ideea e ca folclorul spune ca e exista si posibilitatea sa te controleze la iesire. Am mers pana acum de doua ori cu metroul si nu m-a controlat nimeni.

In Bucuresti? Pai in Bucuresti abia intri si cu bilet. Hai ca sunt rautacios. Oricum, ideea e ca aici in Belgia, deci in Vest, cred ca e o obligatie civica sa-ti platesti biletul... Pe cand si la noi?? Pai in vreo 50 de ani??? :)

.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Raluk spunea...

Sa stii ca si la Istanbul, deci aproape de noi puteai sa mergi cu tramvaiul pe gratis pe acelasi principiu, dar nimeni nu o facea...

ivory spunea...

Pai la noi de ce sa platesti biletul? Sa vina vreun director care sa delapideze si sa fuga cu banii, cum s-a intamplat acum catva timp la caile ferate, cand si-a scris omu` cec pe numele lui de milioane de euro si-a tulit-o din tara? Nici acum nu se mai stie nimic de el. Iac-asa.

dan spunea...

si in Praga tot asa e :) ... o luna jumatate am fost roman .. dupa care m-am mai civilizat si mi-am luat intr-un final abonament :))

Trimiteți un comentariu