marți, 23 martie 2010

De ce sunt sud-americanii super buni la fotbal - video

Sponsori:

Sunt buni pentru ca au mingea in sange. Se joaca de mici cu ea, fac toate tampeniile imaginabile si inimaginabile. La ei fotbalul e un adevarat cult si, asa cum copii nostri... sau ma rog ai vostri, se joaca pe computer, asa tocesc ei mingile pe maidan. Uita-te la clipul de mai jos cam ce ajung sa faca...



Pentru ca n-as vrea sa mananc rahat pana la capat, recunosc ca unele din faze mi se par trucate. Mai ales alea cand fac pase in timp ce se dau peste cap... Dar dreaq' stie, poate or fi reale... :)


Vezi si:
- Cand altii nu pot, te bagi si o rezolvi tu - video
- Cel mai frumos gol al Romaniei (pe care l-am luat) - video
.
Twitter
Facebook

1 Pareri. Comenteaza:

herrdanovici spunea...

Tinerii cred ca sunt practicanti de free running care au adaugat miscarilor din acest sport si mingea. Da iti multumesc anti-plicti mi-ai oferit un suport vizual care sa imi vina in ajutor ca pana acum mi-au tot fost refuzate propunerile repetate de a-i plati pe jucatori in functie de piruetele pe care le fac pe teren ca daca ar trebui sa ii platim pt. cum joaca fotbal s-ar numi someri. Inainte de a respinge ideea o sinteza dintr-un viitor comentariu sportiv: Banel Nicolita-triplu surub-autogol. Potential de pay-per-view clar :)

Trimiteți un comentariu