sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Super tare!! Fa-ti propriul Avatar

Sponsori:

Esti un impatimit al filmului Avatar? Pai ar cam trebui sa fii la cata reclama i-au facut astia, pe toate canalele si din toate directiile. Vorbeam cu cineva azi si am stabilit ca chiar si stirile cu nu stiu cati au murit sau s-au deprimat din cauza filmului sunt tot un fel de reclama a filmului. Mnoa, deci Avatar aici, Avatar acolo... probabil pana la ora asta ai vazut filmul intr-o forma sau alta. Trebuie si ca ti-a placut, asa ca iti propun o unealta online prin care sa-ti faci propriul tau avatar. Adica pe tine sa te faci Avatar, cum ar veni. Pai iti pui poza acolo jos frumos, la Upload Photo, urmezi cateva instructiuni simple si gata, ai devenit Avatar. Merge si pentru fete si pentru baieti. Daca vrei sa vezi cum mi-a iesit mie, click AICI.




Vezi si:
- Wallpaper-uri Avatar - poze
- Am vazut Avatar, filmul. Pacat ca nu mai sunt copil
.
Twitter
Facebook

5 Pareri. Comenteaza:

Kosmin spunea...

Eu l-am vazut la Cotroceni,in format I-Max.Cred ca am imbatranit pentru genul acesta de filme :).A fost ok,asta si din cauza ca a fost primul meu film in format 3D/I-Max.Pentru mine,Inglourious Basterds ramane filmul anului 2009.

Referitor la aceasta postare,propriul tau Avatar arata bine cand pui optiunea "angry".

Anonim spunea...

Am iesit mai urata decat noaptea :))))).

STAR spunea...

Vai cât de belea poate să fie :D

Anonim spunea...

zici ca parca l-ai pus pe Boc acolo (dar na' nu e Boc asa de inalt sa ajunga cat ei ).desigur nu spun ca semeni cu el

Anonim spunea...

ce ma enerveaza ca nici 1% nu mi s-a incarcat si astept de 10 minute... :-w

Trimiteți un comentariu