vineri, 4 decembrie 2009

De Craciun... Sms-uri si mesaje... Mesaje si sms-uri haioase de Craciun

Sponsori:

Craciunul e ca si aici, dragii mosului. Stiu ca sunteti copii istetzi dar daca totusi aveti nevoie de un pic de ajutor, avem aici o prima colectie de sms-uri si mesaje haioase de Craciun. Sms-uri si mesaje haioase de Craciun pe care sa le trimiteti pe telefon, pe mess, cu porumbeii calatori sau prin ce va mai trece voua prin minte... Hai sa n-o mai lungim si sa trecem direct la treaba. Deci sms-urile si mesajele haioase de Craciun ar fi urmatoarele:

- Nu suna la 112 daca la tine in camera vezi un barbat gras si cu barba lunga care vrea sa te vare intr-un sac, caci este trimis de catre mine… Mi te-am cerut ca dar de Craciun.

- Sa stii ca Mos Craciun este sechestrat la mine acasa! Daca vrei sa vina si la tine, trebuie sa-mi dai ceva acel ceva ce imi doresc tare mult… ;)

- De acest Craciun imi doresc o multime de cadouri, dar nu de la Mos Craciun, ci de la tine…

- Nu este de mirare ca Mos Craciun este mereu plin de bucurie. El stie unde stau fetele nu prea cuminti…

- La ferestre cad stelute, iar pe foc sunt sarmalute, bradul este gata impodobit, Mosul este cam grabit si pe tine iar te-a sarit!

- Cred in Mos Craciun si mai cred in dragostea adevarata pentru ca intotdeauna in seara de Ajun dorintele mele s-au implinit… Te-am am pe tine…

- I-am trimis Mosului niste poze cu tine si uite ce cadou ti-a facut el de Craciun dupa ce le-a vazut, o carte cu poezii de dragoste numai pentru tine! Esti asa frumoasa incat s-a indragostit Mosul de tine!

- De Craciun i-am cerut Mosului altceva decat cadouri, i-am cerut sa-mi imprumute un ren sa zbor cu el pana la nori ca sa pot saruta fiecare fulg ce-o sa cada peste tine in noaptea de Craciun.

- Mos Craciun bate la usa, scoate mana din manusa, si va da din palma lui darurile cerului, langa brad si langa foc sa va umple de noroc!

- Tot anul m-am gandit ce mesaj de Craciun sa-ti trimit, dar acum Craciunul a venit si mesajul tot nu l-am gasit, asa ca iti urez doar un Craciun Fericit!

- Iti urez ca sa ai parte de totul si nimic in acest Craciun! … Sa ia parte de TOT ce e mai bun si NIMIC din ce te poate face sa suferi!

PS: avem aici doar o prima colectie de sms-uri si mesaje haioase de Craciun. A fost postata la inceputul lui decembrie. Pana la sarbatorile efective de Craciun, colectia de sms-uri si mesaje haioase va fi updatata pe masura ce apar chestii noi.


Vezi si:
- Felicitari haioase si sexi de Craciun - poze
- Cel mai tare mass haios de Craciun
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu