vineri, 4 decembrie 2009

Cine a fost la mitingul lui Basescu??

Sponsori:

Ai ghicit, subsemnatul :D:D Am avut niste musafiri care au vrut sa-l vada pe Base', asa ca tocmai m-am intors din Piata Constitutiei. N-am urlat nici pro, nici contra. As fi avut sa-i spun totusi cateva presedintelui dar n-am vrut sa-i stric petrecerea scumpa si fastuoasa. Ce-am vazut acolo? Pai in primul rand f. multi tigani si manelisti. Apoi un Base' care ne-a tinut un discurs din care nu am inteles f.f. multe. A avut si speech-uri mai bune. Da' nu a contat prea mult, pentru ca cei veniti la miting (peste 90% din alte orase) aplaudau oricum... sau injurau din principiu, cand venea vorba de Geoana, Vantu, Voiculescu sau Iliescu...

Popor a fost... piata a fost plina... Imbracati in portocaliu, majoritatea, cu sepci si geci de culoarea respectiva, cu steaguri si bannere de dragoste pentru intaiul om al tarii. Deci s-a cheltuit si pentru treaba asta.... Nu stiu de ce ne-a spus Base' la inceput "dragi bucuresteni" pentru ca, repet, si vei vedea in ultima poza, numai bucuresteni nu erau acolo :))

A fost totusi o manifestare placuta ochiului. Portocaliul e o culoare frumoasa. Scena a fost si ea frumoasa. Cu ecrane ca la concert in spatele scenei pe care rula frumos un tricolor... Am ajuns la un moment dat la 10 m de scena... Cu Base' caruia i-a venit sa planga cand a venit vorba de tara lui... Daca plange la asta, nu vreau sa ma gandesc ce va face daca va pierde alegerile :)

A venit la un moment dat si Ioana Basescu prin public, sa faca poze pe acolo. Asta la putin timp dupa ce un nene a lesinat... de emotie, de draci... nu voi sti niciodata...

Pacat, repet, ca toti cei veniti in piata erau de prin alte locuri. Ii vedeam cum se organizau la plecare iar strada care duce spre Magheru era PLINA de autocare si autobuze, cu numere de Prahova, de Calarasi, de Arges... dupa cum vezi in ultima poza...

O sa inchei cu vorbele unui om pe care l-am auzit la iesire: "cu banii cheltuiti pentru mitingul asta ar fi dat de mancare la toate caminele de batrani din Bucuresti"... Ma rog, calculul, ma gandesc, o fi in felul urmator: sa ies presedinte ca dupa aia dau salam la toata tzara... (Florin Salam:)





Astea sunt autobuzele cu care au venit mitingiii... Erau mult mai multe decat am putut surprinde eu... Scuze de calitate... poza e facuta un pic pe furish :) Cu tot respectul domnu' presedinte: injurati si blamati comunistii dar aduceti oamenii la mitinguri mai ceva ca Ceausescu...



Vezi si:
- Cine imbogateste mogulii si nu poate fara ei?? Aud??
- Stii cine e haia in galben, manca-ti-as??
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu