luni, 23 noiembrie 2009

Am implinit 1000 de articole

Sponsori:

De fapt am implinit un pic mai mult de 1000 doar ca am uitat. In momentul asta citesti articolul cu numarul 1009 de pe Anti-Plicti... Nu ne-a fost usor, tovarasi, s-a muncit ceva dar a fost si frumos. Multa lume ma intreaba cum dreaq de apuc sa scriu in fiecare zi cel putin un post. Pai o fac cu f.f. multa placere. Imi place sa scriu, sa apara articolele pe blog... Daca mai avem si cate un feedback pozitiv lucrurile sunt cu atat mai bune.

Incerc sa diversific cat pot de mult temele pe care ti le propun. Adica nici prea multe fotografii una dupa alta... nici prea multe clipuri... nici prea multe texte si evident nu prea multa politica... Momentan la jobul meu de la radio acopar destul de mult subiectele politice... Incerc ca munca pe acolo sa nu-mi influenteze activitatea de pe blog sau invers... Apropos, vreau sa spun carcotasilor ca au fost momente in care puteam influenta lucrurile intr-o directie sau alta doar ca NU am facut-o... Sunt un jurnalist suficient de profesionist iar opinia mea strict personala usor anti-Basescu se regaseste doar pe blog dar si aici in cantitati suficient de moderate.

Asea. Ce-ar mai fi de spus... Avem pana acum vreo 90.000 de vizitatori in cei doi ani de existenta ai Anti-Plicti... Vizitatori pe zi - am ajuns cam la 1.000 de unici, conform trafic.ro. Bine, sunt ceva mai multi de atat dar am pastrat cea mai oficiala contorizare, cea a trafic.ro... In acelasi clasament suntem (la ora asta), la nivel national, pe locul 55 din vreo 4.000 de bloguri inscrise in total si pe 1224 din vreo 45.000 de siteuri... Nu e putin; se poate si mai bine... E multumitor totusi... La capitolul comentarii, treaba nu e foarte clara. Stats-urile mele imi arata doar 300 si ceva dar asta pentru ca nu stiu de ce, nu le poate contoriza pe toate... Sunt oricum in jur de 3.000 si mai stiu ca Addamissia este cea mai activa, drept pentru care o pup dulce. Muahhh!!!

Daca tot am vorbit de bilanturi, sa le trecem in revista pe toate. Am devenit recent un blog de PR 4... Acum mai sunt vreo 173 de urmaritori prin feed-ul de Feedburner, deci care citesc blogul prin RSS si 120 de followers prin sistemul asta al Google/Blogger... Deci inca odata, multumesc tuturor si promit ca Anti-Plicti o sa mearga mai departe atat cat ma tin balamalele... Sau pana va plictisiti voi :))


Vezi si:
- Update de PR la Anti-Plicti intr-un moment cam... ciudat :)
- Ati votat: Anti-Plicti un blog de aproape nota 9
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Teo (Trafic de gânduri) spunea...

Viaţă lungă şi nervi tari, cu inspiraţia şi sursele e mai uşor, dar să fie şi din astea.

Anonim spunea...

Sa-mi traiesti, Cippy! La Mai Multe Posturi si La Mai Mult Trafic :D . Te pup de un catralion de ori si...mai e nevoie sa spun ca te voi citi cu la fel de mult drag ca si pana acum? Sunt p-aici prin zona, nici nu stii de unde apar :))).

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ teo - mercic... lasa sa fie de din toate... sper sa nu ma plictisesc eu primul :D

@ addamissia - cum spusei - muahhhh!!!

Trimiteți un comentariu