marți, 6 octombrie 2009

Ati votat: Anti-Plicti un blog aproape de nota 9

Sponsori:

Hai ca am zis ca astept pana se aduna 300 de voturi, dar m-am oprit la 295, ca m-am plictisit. S-a incheiat deci votarea la rubrica "ce nota ii dai lui Anti-Plicti". Mnoa, au votat, cum spuneam 295 de omushori iar media generala, dupa indelingi calcule si consultari cu membrii comisiei, mai buni la matematica decat subsemnatul, a iesit 8 si ceva. Rotunjit, ca asa e in marketing, am stabilit, cu membrii aceleiasi comisii, ca se apropie de nota 9 :D

Pe scurt, a fost o lupta acerba intre cei care au dat nota 1 si cei care au dat 11 :)) Primi au fost 32 in timp ce ultimii 134. Au mai fost 46 de 10 dar si 10 de 7. Iti dai seama ca mi-am pus toti prietenii sa voteze, pentru a iesi media asta, hihi. (Glumesc, da?:) Anyway, multumim celor care au votat si ii invit sa participe la urmatorul sondaj.


Vezi si:
- Cum am ajuns aici + multumiri
- Cativa dintre fanii Anti-Plicti - poze
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu