vineri, 2 octombrie 2009

Si politicienii fac dragoste...

Sponsori:

Ca si bogatii plang... asta o stiam. Ca si baietii plang cateodata, parca am stabilit-o si pe asta... Acum aflam ca si politicienii fac dragoste si inca fara prezervativ. E voie sa spui prezervativ pe blog?? Hai ca sunteti copii mari... Asa, deci fara prezervativ, ca cu prezervativ fac zilnic. (Cu noi, haha). Mnoa, deci asta voiam sa va spun, ca doamna Monica Iacob Ridzi e insarcinata. De fapt asta e stirea dar eu, perspicace cum ma stiti, am facut o flotare logica si am dedus, in exclusivitate, ca doamna Ridzi a facut dragoste.

Acum ce sa zici. Sa fie-ntr-un ceas bun... Sunteti om si dumneavoastra... Oricum o sa va ajunga bine copilul , doamna Ridzi, ca o sa aveti grija sa-l plasati undeva ok. Apropos, cica doamna Ridzi nu are decat 32 de ani. Chiar i-as fi dat mai mult dar deh, aparentele insala.

Pare totusi un om ok, femeia asta. Poate chiar prea ok pentru politica de Dambovitza. Mircea Badea zice ca-s toti o apa si-un pamant. De varza ce sunt. In principiu are dreptate dar eu cred ca mai sunt si scapari. Mai sunt si de-astia care cred ca vor schimba tara. Cu micul amendament ca le trece repede (si des)... :))


Vezi si:
- Victorieeee!!!! Ioana vorbeste!!
- De ce e atata politica in presa???
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu