vineri, 23 octombrie 2009

Era si timpul... Site-ul CNN.com isi schimba designul

Sponsori:

Am omis sa-ti spun ca toata saptamana asta am fost la un curs de online... Un nene care a lucrat la bbc.co.uk a venit si ne-a predat la o mana de oameni cateva chestii de internet, de fapt despre stirile de internet. A fost o chestie interesanta si utila... mi-a structurat un pic cunostintele in domeniul jurnalismului online (din pacate prea putin despre blogging:) si am aflat unele lucruri despre care poate doar intuiam.

In sfarsit, ca sa-ti faci o idee, f. multa treaba din onlineul profesionist este matematica. Adica titlurile au o dimensiune standard, la fel sumarul stirii, pozele, etc, etc. Ei bine, si acolo, eu (da? eu, eu) am ridicat problema site-ului CNN si de ce e el asa prost. Ca multa lume spune ca e prost. Omul n-a avut un punct de vedere articulat, el era cu bbc-ul, remember? In sfarsit astazi aflu insa ca site-ul CNN isi va schimba designul fix de luni acum :) Uite-l aici cum arata astazi:


Si aici cum va arata de luni:

Ei? Schimbarea e evidenta. Lucrurile par ca stau un pic mai bine in noua versiune. Maharii de la CNN spun ca vor, prin schimbarea asta, sa scoata la lumina informatiile care se ascund dincolo de home-page. Vor sa puna accent pe breaking news-uri, pe viata sociala, pe clipuri si nu in ultimul rand pe analiza.

Adevarul e ca, repet, am citit in mai multe locuri si, ma rog, am vazut si cu ochii mei, ca site-ul CNN nu era unul dintre cele mai stralucite.
Cu atat mai mult cu cat postul de televiziune este unul cat se poate de meserias.

Site-ul avea un design simplist si destul de nasol vederii. Asta nu inseamna ca nu facea trafic la greu, dupa cum vezi in dreapta. In sfarsit, sa stam pe faza lunea asta (26.10) ca apare versiunea noua si vom putea intelege mai bine ce si cum. Pentru cei curiosi si interesati, exista AICI, o versiune mai ampla a povestii asteia, cu mai multe screenshot-uri.

PS: ti-am spus vreodata ca am facut si eu mai multe pe online decat blogul de fatza. De exemplu am fondat un ziar electronic, BrasovulTau.ro, intr-un moment al vietii in care eram inca pe la inceputurile online-ului. Eu zic ca m-am achitat destul de bine de sarcina. Am studiat mult si am invatat din mers. Rezultatul, asa cum arata site-ul iesit din mainile mele, il poti vedea AICI. Asta nu mai e varianta activa... intre timp template-ul a fost schimbat, nu comentez daca in bine sau in rau. Oricum, oamenii de acolo fac in continuare o treaba buna...


Vezi si:
- Holograma CNN nu a fost chiar holograma
- Occidentalii astia... ce draguti sunt cand sunt prosti
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu