marți, 18 august 2009

Romania - Capitalism: 3-0

Sponsori:

Da, capitalismul a luat-o-n freza in Romania. Pai cam ce si-a inchipuit? Ca vine el aici, ne face ordine, ne pune sa muncim, ne ia banii si la revedere?? Ne aduce hipermarketuri, ne pune sa bagam bani (fise) in cosuri si noi o sa acceptam asta? Nu prietene, romanul este inventiv, nu pune botul cu una cu doua la toate regulile astea... capitaliste :)

Deci sa se retina si sa se treaca in manuale - Romania si nu SUA este tara tuturor posibilitatilor, da?? :))



Vezi si:
- Romania 2009 - bataie pentru o bucata de carne - video
- Cum sa faci bani de la hipermarketuri
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Raluk spunea...

Ce tare. Sa stii ca eu din plictiseala am incercat sa fac acelasi lucru si nu am reusit. Acu ori omul era unul foarte plicisit ori era un fortos. Da oricum tare faza. Chiar ma intrebam cand am sa vad primul carut in acest fel:))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

haha, cred ca toata lumea a incercat. ca sincer si eu am avut o tentativa, dupa care am spus ca e imposibil. plus ca am incercat si cu alti bani... nu merge al naibii decat cu 5 mii :D lasa ca am fost razbunati de domnul :)

Trimiteți un comentariu