luni, 10 august 2009

M-am insurat - au aparut primele probleme in paradis

Sponsori:

Nu stiu cat de larg raspandit e interesul pentru nunta mea insa asa as spune, dupa numarul record de comentarii. De-aia mai varam un episod, mai ales ca au aparut, cum spuneam, primele probleme in paradis. Pai pe scurt, iubita mea sotie a amenintat ca pleaca la mama ei. Femeie onorabila, probabil, saraca si care n-are nicio vina.

Bah, asculta de mine: cand femeia spune ca pleaca la mama ei, e groasa vericule... Trebuie sa-i aduci din padure trei porci mistreti de cel putin 70 de kile drept ofranda, ca sa te ierte... Si si atunci o rogi frumos, eventual ii gatesti tu o saptamana... ca altfel nu te vad prea bine...

Eu mi-am luat angajamentul in postul trecut ca gata cu fetitzele... sau ca macar incerc. Dar nene, nici cu baietii n-am voie??? Vorbeam si eu, ca baietii, cu nenea eSorin despre cum ar trebui femeile sa stea la cratitza... sa gateasca mai mult... sa se obisnuiasca cu baseball-ul si mai ales cu bata de baseball (pe spinare)... de-astea de baieti. Proaspata sotioara, pesemne ma vrea doar pentru ea, (don't they all?) pentru ca s-a bagat in schema si ne-a dat doua palme cu piciorul la fiecare de si acum vedem stele verzi... :)))))
Si stai sa vezi ca nu e tot. Au venit val vartej ajutoarele, ca flota aeriana a Statelor Unite. Addamissia care a zis ca ne e avocata si Dilimache, fata serioasa, au sarit amandoua in apararea ei. Ca discriminare, ca hartuim fata, ca suntem niste nesimtiti... ca ne iau la bataie... de-astea de fete... :))

Mnoa, deci asta e situatia, pe scurt, dupa doua zile de casnicie. Mie acum mi-e un pic frica. Daca pleaca fata la mama ei, o sa-mi ia jumate de avere si din cadourile de nunta. Si am primit un BMW bengos tare de la DeeA. Parca vad ca raman doar cu volanul si cu praful de pe bujii.... Io sa stii ca tin la fata asta... Chiar e simpatica. Si e la prima casnicie deci are circumstante atentuante in fatza tuturor... Si no, si Nadia mai cadea de pe barna... Celineeeeee, nu plecaaaaa!!!! Sau daca pleci, sa-mi lasi ceva de mancare... De fapt cred ca o sa plec si eu la mama... :)))


Vezi si:
- M-am insurat...
- Vrei s-o cuceresti? Afla cum sa cuceresti o fata
.
Twitter
Facebook

27 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

N-aveti tupeu :)))). Hai, plecati fiecare la mama lui, sa rada de voi cum fugiti de responsabilitati.

Unknown spunea...

soluţia e numai una: sacrificarea lui sorin!
:D :P

Unknown spunea...

adda, la mine n-ar fi o problemă că eu de la mama vin oricum, la el ar fi o problemă că sigur n-a mai fost în vizită de mult :D :))

Anonim spunea...

Eh, vezi? Stie el ce stie cand zice ca o sa plece la mama. Buuunn, deci Cippy, ti-am facut de drum :).

Unknown spunea...

daca biletu de drum e moca ci`l cumpar eu ;)

...deci Cippy...nu le aveti toate :)) ...nu ma gandeam ca ajungeti asa departe...cu plecat acasa...da asta`i treaba ia stati acolo 3 sapt impreuna ca nu va desparte nimeni pe motive dinalea "nepotrivire de caractere" ca ui ce va potriviti :P ...si sa nu mai aud de cearta...pana sapt viitoare parca vad ca mai infiati un copil =)) ...da...vreau un frate!!!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

deci sa plec eu si sa-l sacrificam pe sorin... :)) hm, nu-s cam multe?? ce-ar fi sa plec cu sorin??? :)))

@ deea - pai asa cum ne-am insurat la distanta, putem face si copii la distanta :)

Unknown spunea...

sa o vad si pe asta cu facutu copii la distanta :))
...cica "draga vezi ca ti`am trimis un borcanel" =)) =)) [glumeam :P :)))))]

nu ma bagati in seama :))

Cipri spunea...

Adevărul din spatele plecării Celinei la mama ei e ăsta!

Unknown spunea...

tinere, adică cum? explică-te repede şi fă-o cum trebuie că altfel te reneg!

Unknown spunea...

btw, payback iubitule:
http://fanaticaldoll.blogspot.com/2009/08/primele-probleme-in-paradis.html

:D :))

aventoro spunea...

Prietene, in casnicie este vorba de respect si onestitate.

Restul vin de la sine...

Cipri spunea...

@Celine: adică te-ai speriat de copii :P

Anonim spunea...

Probleme in paradis ?!? Cum asa?!? Eu sper sa va reveniti cat mai repede :)
Am venit sa va dau un premiu pentru ca imi place foarte mult acest blog , e chiar un blog anti-plictiseala !!! Premiul se poate ridica de pe blogul meu - amor fati- ( va asteapta pe amandoi sa il ridicati).

Dili spunea...

Mai Cippy, ce pisoi fraier mai esti si tu, pai zi merci ca pleaca fata la mama si nu la amant. Ti-ar fi convenit sa plece la Cipri sau la Sergiu sau la Sorin??

Dili spunea...

A, si sa stii ca m-ai facut sa-mi schimb comanda de cadou din asta http://craziestgadgets.com/2009/08/10/worlds-first-rear-projection-urinal/ in asta http://craziestgadgets.com/2009/08/07/grocery-getter-bicycle-converts-from-bike-to-shopping-cart/, ca e mai de gentleman.

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ cipri - am senzatia ca cipri a inteles despre ce e vorba in propozitie :))

@ mel - multumim de premiu. il cedez sotiei, ca sa vada ce om generos sunt :)

@ dilimache - pai daca pleca la amant chiar ca exersam baseballul cu ambele maini... multumim de cadouri :))

eu vreau sa stiu dilimache de partea cui e, ca pare un om cu capul pe umeri :D

Dili spunea...

Io's o oama care vrea dreptate, chiar daca se face cu mitraliera. Dinte pentru dinte!

Dili spunea...

SI sa nu existe comment al tau in care sa nu fie Celine! Fomeia niciodata nu se satura sa auda ca e iubita...

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ dilimache - aoleu, dar cum ramane cu barbatul care se satura s-o tot spuna??? :) si barbatii e oameni... are si ei drepturi...

celineeeeeee!!!!! stii ca tin la tine... vrei sa ne uitam la un meci numai noi doi??????

Dili spunea...

sa se sature? de acumaaaaaaa>? drepturi?
Da' tu ce obligatii crezi ca are barbatul in familie? Ca acus facem frumos tabel cu 2X2 coloane pentru clarificari si semnam de luare aminte in timp util.
PS: Hai Rapidu'!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ dilimache - haoleu da' certaretze mai sunteti, vere :)))) iar ma vad obligat sa castig.... (cunosc atat de bine femeia incat stiu ca asta a echivalat cu 3 declaratii de razboi. inclusiv paranteza:)))))) coool!!! cu tine nu ma certasem :))))

barbatul? pai barbatul e responsabil mai nou de armonia in familie... ca femeia e prea ocupata sa se emancipeze :))))

(sa vina pompierii!!!!!!!!)

PS: Rapidu' da numai cand nu joaca Steaua :)))

Unknown spunea...

dilimache eşti cea mai faină! am zis!

mel, mersi şi eu pentru premiu, dar nici eu nu-l vreau, fără supărare sau altele de genul, dar am tot văzut minunea aia pe unde intru şi nu-mi place; era previzibil că "ideea" are să umple blogurile în trei timpi şi puţine mişcări, dar nu s-a gândit nici un înţelept să creeze o cupă sau ce e chestia aia, mai agreabilă. E urâtă şi nu pun aşa ceva pe blogul meu minunabil :))

cippy, prea multe apropouri referitor la femeie şi emancipare, noi glumim aici, ca să n-o dăm în misoginism şi misandrie, ţine frâul bine şi lasă afinităţile. Nu, nu eu voi fi cea care te lipeşte de perete, chiar ştiu să glumesc, dar cine ştie de unde apare sailor moon, stai cuminte!

eSorin spunea...

prin definitie femeia este animal domestic ce traieste pe langa casa si se hraneste cu zilele fripte ce le face barbatului!

Dili spunea...

@ Celine, oamenii astia in loc sa vorbeasca de fracuri si verighete au chef de beri si harjoana. hai sa dam noi un aer academic discutiei si sa stabilim unde, cand, cum, sa facem plan cu poze cu tot. Si sa ziceti ce alegeti pentru deschidere. Vals, cha-cha, jungle dance sau alte frumoase muzici.
Si ce-i dezmatul asta aici? Ia liniste si mainile la spate! Aud?

Va pup!

PS: Acu' ma gandesc care ia prima scatoalca, Cippy sau Sorin... cap sau pajura, care ce alegeti?
PPS: Cippy, nu te crtasei tu cu mine dar n-ai inteles ca io trec peste vorbe, direct la actiune. Fundu' la bataie!

Unknown spunea...

:)) eu zic să treci la fapte şi să-l linşezi pe sorin, că uite, vrea!

Dili spunea...

ma duc sa cumpar puscoci. Sau mai bine catuse si miere. Maine imi livreaza albinele.

eSorin spunea...

stati!nu va enervati poate va pocneste vreun vas de sange :P

Trimiteți un comentariu