miercuri, 26 august 2009

Arta sandwichurilor - poze delicioase

Sponsori:

Pe vremea mea, maica, o paine cu margarina rezolva uneori problema. Acum... acum lucrurile stau altfel. Copii vor Mac-uri, surprize... mancare care sa le aterizeze in gura, dupa ce fac un survol al camerei in prealabil. Imi amintesc negocierile pe care le purtam cu ai mei despre cate linguri de ciorba sa mananc. In principiu nu scapam fara cel putin 10 :)) A, sau mai aveam ceea ce le zicea maica-mea "soldatei", adica mici cubulete de paine cu salam ceva pe ele. Acum uite ca fara desene aminate sculptate in sandwich nu mai poti trece strada. Mda... :) Sunt 20 de fotografii, daca nu delicioase, macar simpatice. Enjoy, mai ales tinerii parinti :)






















Vezi si:
- Prajituri scarbos de originale si dulci - poze
- Iubirea de Michael Jackson naste... shaorma gratuita
.
Twitter
Facebook

5 Pareri. Comenteaza:

Dili spunea...

Ce tari suuunt! Deocamdata eu sunt doar la faza de decupat forme de torturi, facut inimioare din piure (fara astea nu se poa') sau figuri de animalute sau oameni, dar la sandwichuri nu ma gandisem decat de vreo doua ori.... Acum, intrebarea e cand am eu timp sa le fac... poate peste vreo 3=2 anisori :D

Nik26 spunea...

Ha, ha! ;)) F. simpatice!

webber spunea...

super interesante. :)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ dilimache - deci se practica la scara mai larga... am stat in dubiu daca sa pun postul... ma bucur ca a placut. sa nu indopi totusi copiii cum au facut ai mei :)

@ nik26 - hehe, ma bucur ca ti-au placut.

@ webber - thank u very much!!

Dili spunea...

Cippy da' cu cate kile ai plecat de-acasa ? :-))))) Nu-i indop, tot din experienta :P

Trimiteți un comentariu