sâmbătă, 1 august 2009

Iubirea de Michael Jackson naste... shaorma gratuita

Sponsori:

Eu asemuiesc shaorma cu cocalarii. Nu stiu de ce, ca si eu mananc cand apuc si nu ma consider cocalar. ("Crezi tu", va zice sadicul din tine:))) O asemuiesc cu cocalarii poate si pentru ca o mananci pe unde apuci, de cele mai multe ori in picioare, iar zemurile ei se preling suav de dizgratios pe unde apuca :) Asta ma face sa afirm ca Michael Jackson a fost iubit la greu si de cocalari. Ai o alta explicatie pentru poza de mai jos? (Evident ca ai, dar las-o asa:)

Nu stiu ce se intampla de n-au scos inca o manea despre Michael Jackson... Mai au timp :)


Vezi si:
- Flash mob tribute to Michael Jackson. I love you, Sweden!!
- Ge-ni-al!! Eternal Moonwalk - omagiu lui Michael Jackson
.
Twitter
Facebook

5 Pareri. Comenteaza:

Teo spunea...

Pe timp de criză, orice idee ce scoate un bănuţ e "de valoare", nu-i aşa?
Trebuie să recunoşti că, de fapt, ţi-e ciudă că nu ţi-a venit ţie ideea! :P

Dili spunea...

Eu nu inteleg de ce nu dai fuguta si tu la otv sa spui cum ai presimtit moartea lui, postand despre el exact inainte sa moara... te-ai scoate :P
Hai ca nici sa rad nu-mi vine, am asa un sentiment profund de tristete cand ma gandesc la el, il vad acum ca pe o victima plina de intentii bune a unora care isi vedeau doar propriile interese. Ca noi toti dealtfel. Cah..

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ teo - aoleu, iti dai seama cum as fi vandut abonamente la Anti-Plicti in memoria lui Michael :)

@ dimilache - eu am ajuns treptat la concluzia ca michael si-a cam trait viata. am vazut recent multe clipuri cu momente chiar "pline" din viata lui. cred ca a fost o victima dar mai cred ca avea suficienta putere pentru cat avea el nevoie... nu stiu... din pacate cred ca sunt victima supraexpunerii la michael. de-aia prefer momentan sa nu-l prea idolatrizez tocmai pentru a nu-l supraexpune si satura si mai mult :)

Ana Gabriela spunea...

o manea cu michael...atat ne-ar mai trebui...nu da idei!!! k cine stie ce nebun s-o gasi s-o puna in aplicare...si mai stii, americanii de suparare o sa ne trimita asa cadou o bomba ca la Nagasaki si Hiroshima pt a ne multumi...:)):))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ raza de soare - sper ca nebunii si cocalarii sa nu citeasca anti-plicti :) cum ar suna:

"unu' a fost megastaru'/se vedea de la balcon/ca avea talent cu caru'/si-l chema maical jakson" :)))))))

Trimiteți un comentariu