joi, 30 iulie 2009

"Ghiolban" is what "ghiolban" does...

Sponsori:

Sa-mi cada tigara din gura si laptopul din poala cand am vazut titlul de jos in Gandul. Tocmai am consultat dictionarul urban si abia acolo am gasit definitia cuvantului ghiolban. Bine, inainte sa razi de mine si cu partea dorsala, o sa-ti spun ca, evident, stiu ce-i aia ghiolban, dar cuvantul il folosesc doar la bere cu prietenii. Si asta dupa ce ne imbatam un pic. De-acolo pana la a-l vedea intr-un titlu de ziar cu ştaif e cale lunga...

Si hai sa-ti mai zic o smecherie. Deci "ghiolban", teoretic, este un cuvant pe care il au in principiu in vocabular chiar... ghiolbanii. Deci in niciun caz oamenii finutzi, carora li se adreseaza articolul din ziar si care tocmai ca vor sa scape de ghiolbani. Stii ce zic?

Nu mai are rost sa-ti spun ca in DEX nu exista cuvantul asta. Mai mult, si mai haios e ca exista in schimb cuvantul ghiolbană, care inseamna o femeie frumoasa careia ii place sa cocheteze :))

Hai totusi sa nu fim mai ghiolbani decat e cazul si sa lasam oamenii-n pace. Ca sunt altele si mai grave decat o mica inadvertenta de-asta de finetze, la care doar carcotasii pun botul. Gandul ramane unul dintre ziarele pe care le citesc regulat si cu placere. De fapt cu el si incep lectura ziarelor. Dar acum ca i-am prins, ne mai distram si noi un pic...

devildevildevil


Vezi si:
- Presa romana. Cuvantul cu p... loveste din nou
- Site-urile de stiri sunt scrise cu piciorusele
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Dili spunea...

1 nu mai fuma ca-ti innegresti plamanii
2 nu mai tine laptopul in poala ca-ti periclitezi urmasii
3 nu te mai mira de titluri ca asta.. nu vezi ca am luat-o vertiginos in jos....? Ghiolbaneala cu banareala, noi cu carcoteala :-(,

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

1. vreau sa fac un negru uniform...
2. vreau sa am urmasi IT-sti...
3. nu ma mir dar nu ma pot obisnui :)
4. ai dreptate. mereu imi zic ca de maine nu mai fac :)

Vv spunea...

ghelbán, ghelbáni s. m. (arg.) om fără educație sau cu apucături grosolane (var. ghiolban). Et. nec.

sursa: dexonline adăugată de raduborza acțiuni


Iata definitia, ca sa va mai potoliti 'plictisul Byronian'....

Trimiteți un comentariu