miercuri, 8 iulie 2009

A avut zile - video

Sponsori:

Un retardat, ca altfel nu pot sa-i spun, isi forteaza norocul si trece peste calea ferata, desi n-ar trebui. Cred ca un fir de par (la propriu) este distanta care-l face sa fie si-n ziua de astazi in viata... De fapt o jumatate de fir de par, ca daca era un fir de par intreg nu i-ar fi scos trenul papucii din picioare...



Si eu am facut cateva chestii nebunesti in viata asta, intre care, ce-mi amintesc acum rapid, e ca m-am dat cu parasuta trasa de barca. Vere, am fost la maaare inaltime de pamant, respectiv apa... o sfoara mai prost legata sau o rafala de vant gresita si acum ai fi citit alt blog :) La fel, cand mai conduc masina cu viteza, ma mai gandesc seara cam ce traiectorii ale vietii am evitat, daca intelegi ce vreau sa spun... Morala e una singura: don't do drugs, stay in school, stay alive!!


Vezi si:
- Cea mai proasta fata din lume - poze
- Da-i sa zaca! Un retardat la o nunta - video
.
Twitter
Facebook

5 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

M-am cam abatut un pic de la morala ta in viata asta, dar sunt inca foarte alive :D .

adizzy spunea...

poate e pisica si are 9 vieti..ma mir totusi ca e alive

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ addamissia - hm... deci daca o luam prin excludere... iese ca... hm... lasa, e f. bine ca esti alive :)

@ addizzy - praful se alegea de el daca-l lovea trenul... :)

MRcrispy spunea...

You'r funny :) Imi place cum scrii :)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

hihi. doar un tip istetz apreciaza un tip funny. deci nici tu nu esti mai prejos :)) thank you very much oricum :)

Trimiteți un comentariu