joi, 14 mai 2009

Concurs: ghiceste ce vedeta a facut poze super-sexy

Sponsori:

O mare diva si vedeta a Romaniei zilelor noastre a cedat insistentelor insistente ale ziaristilor si a acceptat sa pozeze in ipostaze super-sexy. Sunt 4 fotografii unicat, dragii mosului, una mai senzationala, incredibila si incendiara ca alta... Pe cuvant! Sunt inca mut de uimire dupa ce le-am vazut. O sa-ti arat astazi niste mici fragmente din doua poze si te provoc sa ghicesti despre cine este vorba... Pozele sunt astea de jos. Hai ca nu e chiar f. greu :)

Daca ghicesti si ai blog, o sa-ti fac un cadou... un banner animat, al tau sau construit de mine, pe care o sa-l postez, vizibil, timp de doua saptamani pe Anti-Plicti si/sau vei ajunge si in blogroll cu ocazia asta... Astept raspunsurile pana maine (vineri, 15 mai) dupa-amiaza, la ora 18. Succes!!

PS: pana maine la ora respectiva, o sa trec comentariile pe moderare, ca sa nu se copieze ca la testele nationale ;)

Later edit: concursul s-a incheiat. Vezi rezultatele AICI.

.
Twitter
Facebook

9 Pareri. Comenteaza:

Teo spunea...

Parca ar fi tipa aia de la Clejani, care canta impreuna cu sotul muzica lautareasca. Am nimerit?

joe spunea...

raspunsul este: "super sexy" NIKITA

Unknown spunea...

mno, şi ce primim? nu faci un concurs? :D :))

eu nu mă uit la tv, dar am o bănuială că ar fi nikita.

Diana spunea...

Eu vreau cadoul, eu il vreau!
Hihi, e diva noastra nationala, NIKITA.
Raspuns corect si premiul merge la mine, iuuuhuuu :)

herr Dan spunea...

Brate de culturist, par pe maini care se unduieste in bataia vantului. Ii clar aici ii ,,supersexoasa`` si ,,supertalentoasa`` Nikita. Ori asta ori s-o fi imbracat Tabara in haine pentru femei.

A Not So Spotless Mind spunea...

Nikita! =)))
Nu ma intreba cum de stiu:)).

sabina spunea...

NIKTA!!!
:(((

Unknown spunea...

hahha. ce tare! rock on!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

felicitari la toata lumea!! sincer, eu unul nu stiu daca as fi stiut sa raspund...

@ teo - ai fost foarte indreptatita sa spui ca e viorica din clejani. chiar seamana si cine mama naibii s-ar fi gandit ca se dezbraca nikita :))

@ joe - correcta mundo!!

@ celine - good things happen to those who get involved. ma bucur ca te-ai distrat :) imi place blogul tau, te mai vizitez.

@ diana - m-am ras cand ti-am vazut commentul... nikita e in toti si-n toate. pe langa premiul la concurs ai luat si premiul juriului ;)

@ herr Dan - aoleu, Tabara!! daaa, nu putea fi decat "supersexoasa" si "supertalentoasa" nikita. o sa-mi fac un calendar cu ea si mi-l pun in baie :)

@ eternal sunshine... - nu te intreb. si totusi? :)

@ sabina - da :((((

Trimiteți un comentariu