miercuri, 13 mai 2009

Barack Obama e si el om... Poze inedite

Sponsori:

Da. Barack Obama e si el om... Am reusit sa pun mana pe o colectie de 100 de fotografii date publicitatii de staff-ul presedintelui american si mi-a fost f.f. greu sa fac o selectie pentru Anti-Plicti. Sunt pur si simplu exceptionale, atat in privinta instantaneelor surprinse cat si a calitatii lor deosebite. Le-am redus pana la urna la aproape 40 de poze, in care il vezi pe Barack Obama in diferite ipostaze ale vietii sale, atat politice cat mai ales personale. Nu sunt poze standard ci extrem de vii, simpatice sau emotionante. Chiar te sfatuiesc sa faci click pe cate unele, pentru a le vedea la dimensiunile originale, pe care nu le-am modificat....

Ce intelegem de aici? Ca, desi este cel mai puternic om din lume, ca presedinte al Statelor Unite, Barack Obama este un om ca noi ceilalti. Am senzatia clara ca uneori se si distreaza in functia pe care o are. Mi-a mai reiesit ca se cam iubeste cu nevasta-sa, Michelle. Foarte bine, asa si trebuie! :) Hai, gata cu vorbaria, te las sa le savurezi. Sper sa-ti placa macar pe-atat cat mi-au placut mie... daca nu mai mult :)







































Vezi si:
- Care e diferenta dintre Obama si Sarkozy - poze
- Yes, we can!
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Cristina spunea...

Omul acesta, nu stiu ce face dar reuseste sa ma impresioneze. Atat cu viata lui incredibila, cu familia pe care o are (si nu ma refer la actualitate ci la istoric)...Oricum, e mult mai bun decat tot ce am vazut pana acum. Cea mai faina poza e cea cu canapeaua dar nici celelalte nu sunt mai prejos...:)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

da. l-am mai urmarit si eu. mai ales in preajma si in ziua alegerilor. chiar mi s-a parut si mie un tip aparte, care a muncit mult sa ajunga unde e. daca-l mai si compari cu g. bush... nu stiu la care te referi, poza cu canapeaua... probabil cea in care tine capul pe spate...

Trimiteți un comentariu