sâmbătă, 4 aprilie 2009

Nul = zero, domnu' Piturca :(((

Sponsori:

Of, Doamne. Si pe asta am vrut sa-l menajez, sa nu scriu nimic despre el. Am trecut cu vederea cand a zis dupa infrangerea cu Austria "eu sunt Victor Piturca, sa nu uitati asta." Chiar l-am laudat zilele trecute si am zis ca bravo lui ca si-a negociat contract beton... Dar auzi ce a debitat ieri: "cat timp mai exista sanse, FIE ELE SI NULE (?!?!), imi duc contractul pana la capat!" Dupa cum zice DEX-ul, "nul" inseamna egal cu zero. Apai daca asa i-ai invatat fotbal pe tricolori dupa cum stapanesti limba romana, e clara treaba cu calificarea...

Acum mi-am dat seama: stii care a fost filosofia de joc a tricolorilor in campania asta de calificare la Mondiale? A fost ceva de genul: cata vreme castigam, chiar daca nu dam niciun gol, suntem ca si calificati.


Vezi si:
- Nationala de fotbal, baletul si mistretii lui Ceausescu
- Sefii cersetorilor, mai prosti ca subalternii
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu