vineri, 10 aprilie 2009

De ce nu va castiga CTP meciul cu Mircea Badea

Sponsori:

Ai auzit probabil, daca nu, iti spun eu ca CTP-ul, alias Cristian Tudor Popescu, n-a avut ce face si a inceput o polemica cu Mircea Badea. Curiosii pot citi articolul AICI. Pe scurt povestea e in felul urmator: CTP a combatut la Realitatea o afirmatie a lui Badea, care ar fi spus ca "in justitie se judeca faptele si nu persoanele." Ma rog, si-l ia pe Mirciulica si-i zice in toate felurile si-l face, intre altele, "gurnalist".

Asta micu' iti dai seama ca atat a asteptat. Mi se pare ca a facut si Dreptul la viata lui. Si miercuri seara l-a facut pe CTP din toate pozitiile. Si juridic si social si intelectual si stradal si tot ce vrei. La apelativul "gurnalist", Mirciulica i-a zis CTP-ului "treningulist", pentru ca a aparut, ca de obicei, in trening la emisiune, nebarbierit... asa cum apare el. Haha!!

Ce spun eu e in felul urmator: CTP nu va castiga in viata vietilor lui meciul cu Mircea Badea. Are pacatele lui, dar Mirciulica e agil, e destept, le are cu vorbele si mai e si trecut prin viata. Cristian Tudor Popescu asta, pe care eu, impreuna cu o tara intreaga l-am idolatrizat candva, e un pic trecut, ca sa nu zic depasit. Modalitatea lui de gandire e un pic mai greoaie, nu are cum sa aiba flexibilitatea lui asta micu'. Tot respectul pentru generatia lui, dar am senzatia ca nu mai inteleg in totalitate ce se mai intampla in lumea reala.

Astia micii merg acum din ce in ce mai mult pe detalii, pe informatii scurte, nu mai au rabdare, se misca, alearga, internet, SMS-uri, Twitter-e, treburi. Nicolae Titulescu, este pentru ei, probabil un jucator la Unirea Urziceni. Mircea Badea, chiar daca nu mai e foarte tanar, a inteles fenomenul si ii este apropiat. Dinozauri precum Cristian Tudor Popescu s-ar putea sa se intepeneasca intre copaci daca alearga dupa sprinteni de-astia mici.

De-aia sfatul meu e sa nu se puna cu Mircea Badea, ca si-ar putea prinde urechile. Ceea ce, de altfel, s-a si intamplat.


Vezi si:
- Mircea Badea isi arunca pantofii dupa Basescu - video
- Bum blamezi o injuratura scriind exact despre ea
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu