duminică, 8 martie 2009

Cum se numara banii prin lumea larga - video

Sponsori:

Din ciclul "o zi in care n-ai aflat nimic e o zi pierduta", astazi aflam cum se numara banii prin lumea larga. Am aflat si eu cu surprindere, de fapt mai mult cu ignoranta, ca multe regiuni ale lumii au modalitati diferite de a-si numara banii. De fapt nici prin cap nu mi-a dat ca banii se pot numara in atatea feluri. Avem 7 in video-ul de mai jos. Bine, e o informatie fara de care chiar puteam trai, dar acum c-am aflat-o e bine :)



Singura problema in toata ecuatia asta este sa si AI ce numara. De fapt daca ai, nu te mai intereseaza nimic. Nici macar cum se numara banii, haha. Ca iti angajezi pe cineva s-o faca pentru tine.


Vezi si:
- Cum am devenit bogat peste noapte
- Zimbabwe, Africa. Bani cu basculanta - poze
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu