luni, 23 februarie 2009

Razboi la mall. Bai autoritati, dormiti?

Sponsori:

Pumni, cutite, spray lacrimogen. Un mall intreg evacuat pentru ca Clanul Preda exista. Exista Clanul Preda si multe alte zeci, sute de clanuri in toata tara. Exista si functioneaza la drumul mare ca orice clan care-si baga picioarele in autoritati, ordine, politie, stat de drept si tot ce mai vrei tu.

Mall Plaza e un mall de fitze. Adica vine lumea buna si foarte buna sa-si faca cumparaturile acolo. Eu il stiu foarte, foarte bine pentru ca nu locuiesc prea departe de el. Adica te duci si tu ca omul sa bei o cafea, sa vezi un film, sa-ti cumperi o haina ori o electronica si te trezesti in mijlocul Irakului, adica in mijlocul la ditamai razboiul. Adica erau zeci de agenti de paza si alte zeci de malaci de-astialalti din clanul sufletului meu, care aveau ei ceva de impartit ca baietii duri si rai ce sunt. Iar asta a dus la evacuarea mall-ului.

Fratilor, va dati seama cam ce grozavie s-a petrecut sambata seara acolo? Adica a fost nevoie de evacuarea ditamai mall-ului!!! Se vede si din imaginile filmate acolo ca a fost un adevarat macel. In Bucuresti, adica in capitala tarii mele care este ea membra UE si NATO, cu masini scumpe si oameni care se dau subtiri.


Eu o tin pe a mea: bai autoritati, ce naiba paziti, ma?? Vrea sa va vad si eu ca faceti si voi odata ce trebuie. Vreau sa vad si eu un membru de-asta de clan gadilit la talpi in piata publica pana moare de ras. Ca sa nu ziceti ca incit la violenta. Vreau sa vad si eu multi de-astia cu ceafa graosa dupa gratii. Voi ce mama dracului faceti? Pai le dati drumul si-i cercetati in stare de libertate??? Ca asa scrie AICI ca ati facut acum din nou...

Vreau sa vad toti Gorbunovii, Prezii, Tolii si cum i-or mai chema, ca le tremura poponeata in case de frica voastra. Ei in schimb fac pipi pe voi de politisti, avocati, procurori si ce-oti mai fi. Si stiti de ce? Pentru ca sunteti varza!! Ati fost smecheri cat a fost liniste. Acum ori va e frica de ei, ori sunteti manjiti si voi pana in gat.

Domnule presedinte. Reiau apelul de acum cateva zile. Ia-i dom'le la scuturat un pic sa le sara epoletii de pe umeri. Pai e posibil asa ceva? Isi bat joc toti, inclusiv de mine si mai ales de tine? A fost jaful de la Brasov, a fost jaful de la Cluj, acum asta. Chestii grele, dom'le si voi nimic???? NIMIC?????

Dati naibii macar un mesaj de forta, chiar daca nu faceti nimic. Poate macar cativa dintre ei se sperie si tot ati reusit ceva.

Nu ma faceti sa va acuz ca chiar voi sunteti cei care inchideti ochii intentionat la toate mizeriile astea... Ar fi bine sa fie asa, dar mi-e teama ca pur si simplu situatia va scapa incet-incet de sub control. Deci bai autoritatile statului sufletului meu, care sunteti voi autoritati. Face dracului ceva pana nu e prea tarziu.... Sa nu ziceti ca nu v-am zis.

Vezi si:
- Bai jefuitori, sa nu furati cumva banii politistilor
- Ioan Becali l-a si scuipat pe Terzian - video
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu