miercuri, 4 februarie 2009

Injuraturi neaose din filme romanesti - video

Sponsori:

Hm. Am stat un pic sa ma gandesc daca sa urc pe blog filmuletul de mai jos. Contine o colectie cu cateva din cele mai tari injuraturi din filmele romanesti. Problema s-ar pune in felul urmator. Dupa '90 romanii au facut si ei filme, ca oamenii. Marii si greii regizori pe care ii aveam, cu scenaristii lor cu tot, s-au pus pe treaba cum au putut ei mai bine. Ce-a iesit, mai stii si tu. Nu au fost ele creatii de Oscar, dar injuraturile din ele mai ca puteau ajunge sa ia vreun premiu american.

Eu am stat si m-am gandit in felul urmator: sunt totusi creatii romanesti, au fost date pe la televiziuni, prin cinematografe. Adica daca ei la nivelul lor au putut, eu de ce nu as face o colectie din ele si sa le arat tuturor. Ceea ce, iata, si fac.

Totusi, ATENTIE!!! Video-ul de mai jos contine limbaj explicit si NU este recomandat celor mai pudici. Deci daca sunt probleme, NU apasati pe play. Evident, toata lumea se va grabi sa apese, da' io v-am zis :)

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu