marți, 14 octombrie 2008

Niste smiley-s.... mai deocheati asa :)

Sponsori:

Ati auzit desigur de smiley… offf, nu solistul trupei Simplu!! Aia… smiley-sii din yahoo, zambilicii, emoticon-urile. Alea cu care iti exprimi sentimente si ti-e lene sa mai scrii cuvinte. E mai simplu sa pui o fata din asta The image “http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/1.gif” cannot be displayed, because it contains errors. ca sa nu mai scrii “zambesc”. Sau o din asta winking ca sa nu mai spui “fac cu ochiul”. Sau asta pentru phbbbbt “ma enervezi” sau asta I don't know pentru "habar n-am".

Daca credeti ca ati vazut toate emoticoanele astea, ei bine exista, uite, unele mai deocheate asa. Nu exagerat de deocheate, precum asa The image “http://www.easyfreesmileys.com/smileys/free-sexy-smileys-944.gif” cannot be displayed, because it contains errors. sau (inca am fost decent, ca mai sunt si altele) dar totusi f.f. ingenioase. Vorbim de fundey-s, asa cum le numesc unii. De la fund, evident. Hai sa vedem:

(_!_) Un fund normal; (__!__) Un fund gras; (!) Un fund slab; (_._) Un fund plat; {_!_} Un fund zbârcit; (_o_) Un fund experimentat; (_O_) Un fund foarte experimentat; (_$_) Un fund prea scump pentru noi; (_#_) Un fund care a primit recent suturi; (_%_) Hemoroizi !

Unele care plac barbatilor acum, Sâney-s.

(o)(o) Sâni normali; (+)(+) Sâni siliconati; (*)(*) Sâni înfrigurati; (.)(.) Sâni cu sfârcuri mici; (@)(@) Sâni cu sfârcuri mari; (^)(^) Sâni cu sfârcurile sus; (o)(O) Sâni asimetrici; \o/\o/ Sânii bunicii; \,/ \,/ Sânii strabunicii; ( - )( - ) Sâni presati de usa dusului; (oYo) Laptarie cu belsug; ( o Y o ) Sâni de pozat în Playboy; oo Sutien ‘A’; 00 Sutien ‘B’; OO Sutien ‘C’; {O}{O} Sutien ‘D’

Hai sa vedem si cum ar suna o propozitie: Ieri am cunoscut o tipa (@)(@). Cand am ajuns cu ea intr-un loc, mi-am dat seama ca avea un sutien {O}{O} care ii faceau sanii mari. De fapt ea era (.)(.). M-a enervat, ca sa nu mai spun ca avea si (!). I-am dat (_#_) si m-am reprofilat pe barbati. Acum sunt (_o_) dar acumulez experienta si in curand voi fi (_O_). Dupa inca ceva timp n-o sa va mai cunosc (_$_).


Ti-a placut? Aboneaza-te si la RSS - full

Vezi si:
- Cum sa faci fericita o femeie
- Mircea Badea isi arunca pantofii dupa Basescu
.

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu