sâmbătă, 14 februarie 2009

Forme ale dragostei de Valentine's Day - poze

Sponsori:

Eu ti-am zis ca vine si Valentine's Day dar nu m-ai crezut. Iete-l aici peste noi cand ne era lumea mai draga. Care cum suntem - cu shaorma-n bot, cu periuta de dinti intre molari, cu tiagara pe jumatate fumata, cu criza-n gat - dam toti pe Romantica, atata vreme cat mai exista si aia, si ne bagam in vene doza anuala de romantism. Vezi insa sa nu exagerezi, ca la astea mici, gingase si sensibile nu le plac pampalaii. De fapt e bine sa nu fii nici pampalau dar nici prea brutal, nici prea gras dar nici prea slab, nici prea prost dar nici prea destept, nici calare, nici pe jos... Stai linistit ca nici ele nu sunt foarte sigure cum e mai bine :)

Deci baieti, puteni mana pe lopeti si, cu mic cu mare, sa sarbatorim jumatatea mai... plinutza a noastra. E epitetul unanim acceptat de toata lumea in privinta femeilor, ca ele insele niciodata nu se considera suficient de slabe. Scoateti-le care pe unde puteti, cumparati-le care ce puteti, spuneti-le ce dulcegarii va vin la gura... N-o sa le multumiti dar macar stim c-ati incercat. In definitiv si ele sunt ale noastre:) Happy Valentine's Day, yo!!





PS: pentru acele dintre voi care va considerati mai curajoase, am si eu un cadou. Cadoul meu este aceasta femeie fericita, care sper sa fiti si voi fericite de fericirea ei. Daca esti usor pudica sau nu stai prea bine cu simtul umorului, NU FACE CLICK AICI !!!


Vezi si:
- Happy Valentine's Day, yo!!
- Poveste incredibila: un caine si o balena socializeaza - video
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu